برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

کانسیلر این لی Inlay مدل Natural Rose

دسته بندی: کانسیلر

size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 15 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
1% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • کانسیلر این لی: مدل Natural Rose
  • ویژگی ها: پوشش مناسب جهت پوشانندگی تیرگی و لک های دور چشم
  • توضیحات محصول: ایجاد جلوه مات و طبیعی در طول روز، دارای SPF20، حفاظت از پوست در برابر پرتوهای مضر آفتاب، بهبود گردش خون مویرگی و رفع سیاهی اطراف چشم
  • سایر توضیحات: کانسیلر قلمی دورچشم این­لی دارای فاکتور حفاظتی SPF20 برای محافظت از پوست دور چشم در برابر اشعه های UVA و UVB آفتاب است. همچنین این کانسیلر حاوی ترکیبات مرطوب کننده و آبرسان جهت تامین رطوبت پوست حساس دور چشم و پیشگیری از خشکی و چروک ناحیه دور چشم است. ترکیبات مؤثر کانسیلر قلمی دور چشم این­لی از طریق بهبود جریان خون مویرگی کمک به کاهش تیرگی و پف اطراف چشم می­ کند. این کانسیلر حس چربی و سنگینی روی پوست ایجاد نکرده و با پوشش مناسب خود تیرگی و چروک­ های ریز دور چشم را برطرف می ­کند.
  • کد محصول IN-6260374028602
  • حجم 2ml
  • شماره مجوز سازمان غذا و دارو 56/22613
  • مناسب برای بانوان
  • برند Inlay
  • کشور مبدا برند ایران

کانسیلر این لی Inlay مدل Natural Rose، نوعی لوازم آرایشی پرکاربرد است که از آن قبل از زدن کرم پودر برای پوشاندن سیاهی‌ها، لک‌ها، منافذ بزرگ پوست و .... استفاده می‌شود. میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای از این کانسیلر برای پوشش دهی و تغییر فرم تیغه بینی، پیشانی، روی استخوان گونه‌ها و زیر چشم، کمک می‌گیرند.

بهتر است از هر نوع کانسیلری استفاده نکنید؛ چون کانسیلرهای بی‌کیفیت می‌توانند آسیب‌ جدی به پوست شما بزنند و زیبایی میکاپ شما را نیز از بین ببرند. کانسیلر مرغوب و حرفه‌ای دارای ویژگی‌هایی مانند دارا بودن ترکیب ضد حساسیت، داشتن فرمولاسیون سبک، قدرت پوشانندگی بالا، داشتن بافت نرم و سبک، یکنواختی پوشش و ... است.

کانسیلر این لی، دارای بافتی لطیف و سبک است که به راحتی روی پوست شما جای می‌گیرد و ظاهری کاملا طبیعی و زیبا دارد. این کانسیلر با داشتن نوع ترکیبات خاص و متفاوت، به بهبود جریان خون در پوست صورت شما کمک کرده و طراوت و جوانی را به پوست صورت شما هدیه می‌دهد، این کانسیلر همچنین در برابر پرتوهای نور آفتاب نیز مقاومت است و از آفتاب سوختگی پوست شما در برابر خورشید، محافظت می‌کند.

کانسیلر این لی مدل Natural Rose، به صورت یک قلم ظریف و کوچک طراحی شده است که به راحتی در دست جای می‌گیرد و کار با آن بسیار راحت‌تر از مدل‌های دیگر کانسیلر است. سری این مدل کانسیلر به صورت فرچه طراحی شد و با وجود این ویژگی شما می‌توانید خیلی راحت از کانسیلر این لی برای پوشش دهی نقاط مختلف صورت‌تان استفاده کنید.

کانسیلر برند این لی مدل Natural Rose به دلیل داشتن بافت کاملا طبیعی و دوام بالا برای زمان‌هایی که قصد دارید یک میکاپ چند ساعته داشته باشید و نمی‌خواهید آرایش‌تان به هم بریزد کاملا مناسب است، البته از این نوع کانسیلر به علت سبکی و زیبایی طبیعی می‌توانید برای آرایش‌ روزانه‌تان نیز استفاده کنید.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد