برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

شال دورگردنی بافت اسپیور Espiur کد fua01

دسته بندی: شال گردن زنانه

size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 11 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
4% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • کد محصول FUA01
  • طرح ساده
  • ابعاد 140 سانتی متر
  • نوع شستشو دستی/ماشینی
  • نحوه شستشو به صورت مجزا یا با رنگ‌های مشابه
  • ماکزیمم دمای شستشو 30 درجه سانتی‌گراد
  • امکان خشک‌شویی ندارد
  • امکان استفاده از سفیدکننده ندارد
  • مناسب برای بانوان و آقایان
  • مناسب برای فصول سرد
  • برند اسپیور
  • کشور سازنده ایران

شال دورگردنی بافت اسپیور Espiur کد fua01

در روزهای سرد و  برفی زمستان  اکسسوری مناسب می‌تواند از شما در برابر سرمای هوا محافظت کند. اما همان قدر که لازم است گرمای خوبی به شما بدهد باید از طراحی جذاب و زیبایی برخوردار باشد. بعضی از اکسسوری‌ها مانند شال گردن که در ارتباط مستقیم با رنگ پوست قرار دارد، باید با در نظر گرفتن تناژ پوستی انتخاب شوند. به همین دلیل شال دورگردنی بافت اسپیور Espiur کد fua01 با تنوع رنگی بالا می‌تواند دست شما را جهت انتخاب باز بگذارد. این محصول با ابعاد 140 سانتی‌متر قابل استفاده برای بانوان و آقایان شیکپوش است. برخلاف بیشتر شال‌های موجود طراحی این شال گردن به نحوی است که دور گردن به حالت دایره شکل قرار می‌گیرد و ظاهر جذابی را به استایل شما می‌بخشد.
شال دورگردنی بافت اسپیور Espiur کد fua01 نیازی به اتو کشی ندارد و باید حداکثر دمای شستشو آن را 30 درجه سانتی‌گراد در نظر بگیرید. جهت حفظ کیفیت اولیه و جلوگیری از آسیب دیدن این محصول هرگز از خشکشویی و سفید کننده برای آن استفاده نکنید. دارا بودن رنگ‌های براق و جذاب در شال دورگردنی بافت اسپیور Espiur کد fua01 سبب می‌شود تا آن را با رنگ‌های مشابه شستشو دهید تا از براقیت آن کم نشود.

اسپیور؛ طراحی‌های به روز و جذاب

ابزارهای ارتباط جمعی این امکان را در اختیار ما قرار داده‌اند تا در طول روز با استایل‌های مختلفی آشنا شویم. در زمان‌های گذشته استایل‌های ترند در نقاط مختلف جهان در طول مدت زمان طولانی به دست افراد می‌رسید؛ اما امروزه دیگر این مشکل حل شده است و لازم است برندهای مختلف تولیدات خود را همگام با آن‌ها پیش ببرند. کافی است تلفن همراه خود را به دست بگیرید تا متوجه شوید افراد در اروپا یا آمریکا چه لباس‌هایی را انتخاب می‌کنند و شما هم در فروشگاه‌های مختلف به دنبال خرید آن‌ها باشید. اسپیور به خوبی از این موضوع باخبر است و به همین دلیل با در نظر گرفتن ترندهای روز دنیا و به‌کارگیری طراحان خلاق و ماهر محصولات متنوعی را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. اسپیور قدمت طولانی مدت در زمینه تولید پوشاک ندارد؛ اما در همین مدت کوتاه هم توانسته موفقیت‌های بالایی را در کارنامه خود به ثبت برساند. از جمله محصولات آن می‌توان به پوشاک مردانه زنانه و اکسسوری‌های مختلف اشاره کرد.

پیشنهاد بانی مد

اکسسوری‌ها می‌توانند به عنوان تکمیل کننده استایل کاربرد داشته باشند؛ اما از طرفی برخی از آن‌ها مانند انواع شال گردن شما را در برابر سرمای هوا محافظت می‌کند. شال دورگردنی بافت اسپیور Espiur کد fua01 با تنوع رنگی بالا به استایلتان روح می‌بخشد.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد