7 فروردین 1403
/
300,938 بازدید

بهترین مارک ساعت مچی؛ معروف ترین برندهای ساعت کدامند؟

فهرست مطالب

از زمانی که ساعت مچی به زندگی روزمره افراد ورود پیدا کرد تا به امروز تبدیل به بخش مهمی از استایل مردان و زنان شد. انتخاب ساعت‌هایی که افراد مختلف از آن‌ها استفاده می‌کنند تا حد زیادی به سلیقه شخصی افراد بستگی دارد. اگر بخواهیم واقع‌بینانه نگاه کنیم، امروزه باوجود تلفن‌های همراه نیاز به استفاده از ساعت مچی نسبت به گذشته تقریباً از بین رفته است؛ اما نکته قابل‌تأمل این است که چرا همچنان بسیاری از افراد مشتاقانه به سراغ برند های معروف ساعت مچی می‌روند و هنوز هم علاقه دارند تا این ساعت‌ها را روی مچ خود ببندند؟ در این مقاله از بانی‌مگ تلاش کرده‌ایم تا با نگاهی به این پرسش به معرفی برند های ساعت مچی معروف بپردازیم.

 

بیشتر بخوانید: ساعت مچی عقربه ای بهتر است یا دیجیتال؟

چرا از ساعت مچی استفاده می‌کنیم؟

مارک ساعت های معروف مردانه

زندگی در دنیایی که به زمان وابسته است، ما را به ساعت و زمان متکی می‌کند. با سرعت‌گیری افزایندۀ روند زندگی در همۀ جوامع جهانی نیاز به دانستن ساعت و زمان بیش‌ از هر زمان دیگری حس می‌شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، افراد در هر زمان با مشاهده صفحه گوشی خود، می‌توانند از زمان و ساعت مطلع شوند. مسئله اینجاست که چرا همچنان افراد بسیاری از ساعت مچی استفاده می‌کنند؟

شاید ساعت‌های مچی، چیزی هستند که ما می‌خواهیم بپوشیم؛ نه آن‌که از آن‌ها استفاده کنیم. اگر به دلیل استفاده از مارک ساعت های معروف توسط افراد توجه کنیم، متوجه می‌شویم که برای بسیاری از افراد مهم است که دیگران بتوانند مارک ساعت آن‌ها را تشخیص دهند (البته توجه نمایید که همیشه استثناهایی وجود دارد)؛ بنابراین معمولاً به سراغ برند های معروف ساعت می‌روند. بی‌شک ساعت به‌عنوان یک اکسسوری جذاب، به عضو جدانشدنی استایل افراد شیک‌پوش تبدیل شده و درخشندگی استایل آن‌ها را تضمین می‌کند.

برند ساعت های معروف دنیا را بشناسید!

مارک ساعت های معروف قدیمی

ساعت‌های مچی برند علاوه‌ بر طراحی جذاب و منحصربه‌فردی که دارند، برای شما به‌عنوان یک سرمایه نیز عمل می‌کنند. این ساعت‌ها باگذشت زمان ارزش خود را حفظ می‌کنند و در مواقعی تبدیل به یک دارایی بسیار ارزشمند می‌شوند. بسیاری از افراد خاص پسند به دنبال مارک ساعت های معروف قدیمی هستند و بسیاری هم ترجیح می‌دهند جدیدترین ساعت مچی موجود در بازار را خریداری کنند.

برندهای معروف ساعت مچی مردانه و زنانه امروزه رقابت مهمی در جلب رضایت مشتریان خود دارند و همین مسئله سبب شده تا کشورهای زیادی برای جا نماندن از بازار ساعت وارد میدان رقابت شوند. سوئیس، ژاپن، آمریکا، انگلیس، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اتریش، دانمارک و استرالیا کشورهای پیشتاز در تولید بهترین ساعت‌های مچی در دنیا هستند. اگر به دنبال مارک ساعت های معروف زنانه و مردانه هستید، در ادامه به معرفی برندهای ساعت مچی معروف پرداخته‌ایم.

بیشتر بخوانید: امکانات و ویژگی های مهم ساعت مچی اسپریت

مارک ساعت های معروف سوئیسی

ساعت رولکس (Rolex)، انتخاب بهترین‌ها

بهترین مارک ساعت مچی مردانه

در میان مارک های معروف ساعت سوئیسی، مارک ساعت رولکس را باید یکی از مارک ساعت های معروف در ایران بدانیم. این ساعت گران‌قیمت نمونۀ طلایی برای اثبات این ادعا است که ساعت‌ها می‌توانند جزء دارایی‌های ارزشمند افراد باشند. مطمئناً کسی که با مارک لوکس ساعت آشنایی داشته باشد، مارک ساعت رولکس را به‌خوبی می‌شناسد. بی‌شک کمتر کمپانی ساعت‌سازی در دنیا وجود دارد که بتواند دقت فوق‌العاده ساعت‌های سوئیسی را ارائه دهد.

برند رولکس در ابتدای شروع فعالیتش تمرکز خود را بر روی بالا بردن کیفیت موتورها گذاشت؛ تلاش بدون وقفه برای داشتن دقت کرونومتریک، به‌سرعت به نتیجه رسید و این مسئله سبب شد تا در سال ۱۹۱۰، ساعت مچی رولکس تبدیل به اولین ساعت‌ مچی دنیا شود که گواهینامه دقت کرونومتریک را از مرکز رسمی‌ رتبه‌بندی ساعت در شهر Bienne سوئیس دریافت کند.

این برند که پیشگام در پیشرفت‌های صنعت ساعت مچی است، منشأ نوآوری‌های بزرگ و فوق‌العاده در عرصه ساعت‌سازی محسوب می‌شود. این برند ساعت‌سازی را باید خالق اولین ساعت ضد آب در جهان نیز بدانیم. این ساعت‌ها به دلیل درخشندگی بدنه، استحکام قفل‌ها، خیره‌کنندگی بندها و صفحۀ چشمگیری که دارند تبدیل به یک مارک ساعت لاکچری شده‌اند که استایل شما را در کانون توجه قرار خواهند داد.

معروف ترین مارک ساعت مچی سوئیسی

ساعت رومانسون (Romanson)، از کلاسیک تا مدرن!

برند های معروف ساعت های زنانه

این کمپانی بزرگ تولید ساعت مچی سوئیسی همیشه در تولید ساعت‌هایش به دنبال نوآوری بوده و همین امر سبب شده تا مارک ساعت رومانسون به یکی از محبوب‌ترین برندهای ساعت مچی در جهان تبدیل شود. ساعت‌های رومانسون علاوه‌ بر کیفیت بسیار بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردارند و همین مسئله سبب شده تا استقبال خوبی از این ساعت‌ها صورت بگیرد. رومانسون را باید یکی از برند های معروف ساعت مچی زنانه و مردانه بدانیم که انواع ساعت‌های کلاسیک تا مدرن را در کالکشن خود دارد.

ساعت‌های این برند از متریال با کیفیتی ساخته می‌شوند و این یکی از دلایل موفقیت برند رومانسون در جهان است. اگر به دنبال یک اکسسوری خیره‌کننده برای تکمیل استایل خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً ساعت‌های مچی برند رومانسون را امتحان کنید.

مارک ساعت معروف ژاپنی

ساعت مچی کاسیو (Casio)، هرگز تسلیم نشو!

ساعت کاسیو یکی از بهترین مارک ساعت های معروف ژاپن

زمانی که سخن از مارک ساعت های معروف ژاپنی به میان آید، بی‌شک ساعت مچی کاسیو یکی از معروف‌ترین آن‌ها است. در میان ساعت‌های تولیدی کمپانی کاسیو، ساعت مچی جی شاک (G-SHOCK) یکی از محبوب‌ترین مدل‌هایی است که از گذشته تا امروز مورد استقبال قرار گرفته است. این ساعت‌ها از مقاومت بسیار بالایی در برابر آب، ضربه، حرارت و … دارد. اگر به دلیل فعالیت‌های روزانه خود به یک ساعت مقاوم و البته جذاب نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم مدل جی شاک برند کاسیو را امتحان کنید.

مارک ساعت های معروف لندن

ساعت مچی رویال لندن (Royal London)، همچون جواهرات سلطنتی!

ساعت رویال لندن ساخت کجاست

مشاهده لوگوی این برند ساعت لوکس، در همین اولین نگاه توجه مخاطب را به تاج سلطنتی جلب می‌کند. کمپانی رویال لندن تأمین بخش عمده‌ای از بازارهای ساعت و جواهرات خاندان سلطنتی انگلیس را بر عهده دارد؛ البته بازار فروش این کمپانی هرگز محدود به انگلستان و امپراتوری بریتانیا نبوده‌ و ساعت‌های لوکس و خاص رویال لندن در سراسر جهان طرفداران بی‌شماری دارند. این مارک ساعت مردانه و زنانه، برای افرادی که طرفدار ساعت کلاسیک هستند بهترین انتخاب خواهد بود.

مارک ساعت های معروف فرانسه

ساعت کارتیر (Cartier)، پادشاه جواهرات اینجاست!

برند کارتیر یکی از مارک ساعت های معروف

برند کارتیر در فروش ساعت‌های لوکس و اشرافی سابقه طولانی دارد، به‌طوری‌که ادوارد هفتم، پادشاه انگلستان از قدیمی‌ترین مشتری‌های این برند معروف ساعت بوده است. محصولات کمپانی ساعت کارتیر از شناخته‌شده‌ترین ساعت‌های لوکس جهان هستند که زیبایی و درخشندگی خاصی دارند. ساعت‌های مردانه و زنانۀ برند Cartier برای افرادی که به دنبال یک ساعت خاص و چشمگیر می‌باشند بسیار مناسب‌ هستند.

مارک ساعت های معروف سوئیس

ساعت پتک فیلیپ (Patek Philippe)، پادشاه ساعت‌ها!

عکس ساعت لاکچری مردانه

پتک فیلیپ یکی از برند های معروف ساعت سوئیسی است که طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان دارد. این کمپانی بزرگ ساخت ساعت به دلیل ساخت ساعت‌های مچی بسیار گران‌قیمت و پیچیده، به‌عنوان پادشاه ساعت شناخته می‌شود. وجه تمایز این برند معروف ساعت با برندهای دیگر در این است که پتک فیلیپ توجه زیادی به جزئیات و ظرافت ساعت‌ها دارد و همین مسئله سبب شده ساعت‌های لوکس پتک فیلیپ لقب پادشاه ساعت‌ها را دریافت نماید.

مارک ساعت های معروف ژاپن

ساعت مچی سیکو (Seiko)، لذت اولین بودن را تجربه کنید!

مارک ساعت های معروف ژاپنی

سیکو را با بیش از یک قرن تجربه در ساخت ساعت، باید یکی از قدیمی‌ترین مارک ساعت های معروف مردانه و زنانه دانست. این ساعت‌ها به دلیل طراحی خاص و ساده‌ای که دارند بسیار چشمگیر هستند و جذابیت استایل شما را دو چندان می‌کنند. کمپانی ساعت سیکو همیشه با توجه به سلیقه مشتریان خود اقدام به طراحی و تولید مدل‌های جذاب و خاص خود می‌نماید. یکی از محبوب‌ترین مدل‌های زیرمجموعه این برند ساعت سیکو ۵ است که مدل‌های متفاوتی برای همۀ استایل‌های مردانه و زنانه دارد.

مارک ساعت های معروف ژاپن

ساعت مچی سیتیزن (Citizen)، اکنون بهتر شروع می‌شود!

مارک ساعت های معروف سیتزن

برند ژاپنی سیتیزن در ساخت ساعت مچی به‌عنوان برندی نوآور و پیشرو شناخته می‌شود. مارک ساعت سیتیزن یکی از همان ساعت‌هایی است که در کشور ما به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارد، محبوبیت بسیار زیادی دارد. بی‌شک با انتخاب یکی از مدل‌های ساعت مچی سیتیزن، می‌توانید از داشتن یک ساعت جذاب و بادوام لذت ببرید.

مارک ساعت های معروف آمریکایی

ساعت مچی تیمبرلند (Timberland)، دوستدار طبیعت!

مارک ساعت های معروف آمریکایی

برند آمریکایی تیمبرلند که از برند‌های مطرح در تولید لباس‌های مخصوص طبیعت‌گردی به شمار می‌رود، چند سالی است که به صنعت ساخت ساعت ورود کرده و ساعت‌هایی سازگار با طبیعت تولید کرده است. برند ساعت تیمبرلند مدعی است که طبق استاندارهای بین‌المللی در جهت حفظ محیط‌زیست محصولات خود را استاندارسازی می‌کند و این مسئله سبب شده تا بسیاری از دوستداران طبیعت طرفدار ساعت‌های جدید تیمبرلند شوند. این ساعت‌ها از زیبایی و جلوه بسیار چشمگیری برخوردار هستند و احساس خوبی به شما هدیه می‌دهند.

مارک ساعت های معروف آمریکایی

برند ساعت گس (Guess)، دنیا میدان نبرد ماست!

برند معروف ساعت مچی مردانه

برند گس یکی دیگر از مارک‌های معروف ساعت در دنیا است که فعالیتش را در ابتدا در حوزه پوشاک آغاز نمود و سپس خط تولید ساعت را نیز راه‌اندازی نمود. این مارک معروف ساعت با طراحی و تولید مدل‌های جدید و خاص توانست جایگاه خود را میان برندهای بزرگ تولید ساعت تثبیت نماید. با وجد آن‌که این برند به تولید انواع ساعت مچی مردانه و زنانه پرداخته، در کشور ما اما بیشتر ساعت مچی زنانه گس میان خانم‌های خوش‌سلیقه موردتوجه قرار گرفته است.

مارک ساعت های معروف فرانسوی

ساعت فری لوک (freelook)، توجه به ریزترین جزئیات!

برند ساعت های فرانسوی

طراحی زیبا و منحصربه‌فرد ساعت‌های فری لوک، چشمان هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. برند فرانسوی فری لوک با طراحی و تولید ساعت‌های زیبای زنانه توانست نام خود را میان برندهای بزرگ ساعت قرار دهد. توجه به ریزترین جزئیات و طراحی منحصربه‌فرد این ساعت سبب شده تا طرفداران زیادی میان خانم‌های شیک‌پوش به دست آورد.

مارک ساعت های معروف فرانسوی

ساعت روشاس (Rochas)، درخشش یک سبک زیبا!

برند معروف فرانسوی ساعت مچی

برند معروف فرانسوی روشاس با تلفیق روح پررنگ و حس ظرافت خانه مد و رعایت استانداردهای ساعت‌های سوئیسی، کالکشن‌های جذاب زنانه و مردانه خود را به وجود آورده است. جذابیت این ساعت‌ها به‌قدری بالا است که ساعت‌های روشاس روی مچ دست شما درخشنده ظاهر خواهند شد.

مارک ساعت های معروف آمریکایی

ساعت اسپریت (Esprit)، زیبا و مقرون‌به‌صرفه

پرطرفدارترین برند ساعت مچی

برند ساعت مچی اسپریت یکی از برندهای آمریکایی است که در حوزۀ مد و لباس فعالیت می‌کند. مدل‌های مردانه و زنانه این ساعت‌ها طرفداران بسیاری در کشور ما دارند و همواره به‌عنوان برندی جذاب از آن یاد می‌شود. قیمت مقرون‌به‌صرفه این ساعت‌ها سبب شده تا طرفداران بسیاری پیدا کند.

مارک ساعت های معروف استرالیایی

ساعت کوین واچ (CoinWatch)، برند مشهور استرالیایی!

ساعت کوین واچ یکی از مارک ساعت های معروف استرالیایی

برند کوین واچ با طراحی ساعت‌های خاص کلاسیک خود توانست در بازار جهانی، جایگاه قابل‌توجهی برای خود به دست آورد. این ساعت‌ها کیفیت بالایی دارند و برای افرادی که به دنبال ساعتی کلاسیک و بادوام هستند بسیار مناسب می‌باشند.

در این مقاله از بانی‌مگ به معرفی مارک ساعت های معروف پرداختیم. شما طرفدار کدام برند معروف ساعت هستید؟

بهترین برند ساعت مچی کدام است؟

پاسخ به این سؤال به عوامل متعددی بستگی دارد که معمولاً با توجه به اولویت‌های افراد و انتظاراتی که از ظاهر یا کاربرد ساعت دارند، مشخص می‌شود.

برای خرید ساعت به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

قبل از خرید ساعت‌ حتماً به اصل یا تقلبی بودن آن توجه نمایید تا با توجه به هزینه‌ای که می‌نمایید بهترین ساعت را دریافت نمایید. همچنین داشتن گارانتی یک مزیت مهم است که اکثر برندهای معروف ساعت مچی، محصولاتشان را با گارانتی به فروش می‌رسانند.

اندازه صحیح بند ساعت مچی چقدر است؟

ساعت مچی باید هنگامی‌که روی مچ دست بسته می‌شود احساس راحتی برای شما داشته باشد و اگر دست خود را به سمت پایین نگه دارید، از روی مچ سر نخورد؛ البته ساعت نباید خیلی هم سفت و محکم باشد زیرا احساس ناخوشایندی به شما خواهد داد.

انتخاب ساعت بر اساس مچ دست چگونه است؟

برای انتخاب ساعت مچی مناسب دست، هرچه اندازه مچ دست بزرگتر باشد باید ساعتی با قاب بزرگتر و هرچه اندازه مچ دست کوچک‌تر باشد بهتر است از ساعت‌هایی با قاب‌های کوچک‌تر و ظریف استفاده نمایید.

 

نظرات 7

  1. ماهک says:

    خوب بود قبل ازینکه خرید کنم اطلاعات رو در مورد خرید ساعت خوندم تشکر میکنم

  2. abtin.s says:

    بند اومگا رو یادتون رفت .

  3. ناشناس says:

    بهترین برند دنیا که هم دوست دارنش ازش حرفی نبود امگا

  4. Hafez says:

    اسم چند تا برند خوب خالیه که!!!
    امگا، پورشه دیزاین، گوچی، هابلوت و…

  5. مصی says:

    اورینت…امگا…یونیک یادتون رفته که

  6. mjtba says:

    Apنباشه هيچی ديگه…!

  7. ناشناس says:

    پس ساعتradoچی یکی ازبهترین برندهاهست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

بهترین مارک ساعت مچی؛ معروف ترین برندهای ساعت کدامند؟
7 فروردین 1403
/
300,938 بازدید

بهترین مارک ساعت مچی؛ معروف ترین برندهای ساعت کدامند؟

فهرست مطالب

از زمانی که ساعت مچی به زندگی روزمره افراد ورود پیدا کرد تا به امروز تبدیل به بخش مهمی از استایل مردان و زنان شد. انتخاب ساعت‌هایی که افراد مختلف از آن‌ها استفاده می‌کنند تا حد زیادی به سلیقه شخصی افراد بستگی دارد. اگر بخواهیم واقع‌بینانه نگاه کنیم، امروزه باوجود تلفن‌های همراه نیاز به استفاده از ساعت مچی نسبت به گذشته تقریباً از بین رفته است؛ اما نکته قابل‌تأمل این است که چرا همچنان بسیاری از افراد مشتاقانه به سراغ برند های معروف ساعت مچی می‌روند و هنوز هم علاقه دارند تا این ساعت‌ها را روی مچ خود ببندند؟ در این مقاله از بانی‌مگ تلاش کرده‌ایم تا با نگاهی به این پرسش به معرفی برند های ساعت مچی معروف بپردازیم.

 

بیشتر بخوانید: ساعت مچی عقربه ای بهتر است یا دیجیتال؟

چرا از ساعت مچی استفاده می‌کنیم؟

مارک ساعت های معروف مردانه

زندگی در دنیایی که به زمان وابسته است، ما را به ساعت و زمان متکی می‌کند. با سرعت‌گیری افزایندۀ روند زندگی در همۀ جوامع جهانی نیاز به دانستن ساعت و زمان بیش‌ از هر زمان دیگری حس می‌شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، افراد در هر زمان با مشاهده صفحه گوشی خود، می‌توانند از زمان و ساعت مطلع شوند. مسئله اینجاست که چرا همچنان افراد بسیاری از ساعت مچی استفاده می‌کنند؟

شاید ساعت‌های مچی، چیزی هستند که ما می‌خواهیم بپوشیم؛ نه آن‌که از آن‌ها استفاده کنیم. اگر به دلیل استفاده از مارک ساعت های معروف توسط افراد توجه کنیم، متوجه می‌شویم که برای بسیاری از افراد مهم است که دیگران بتوانند مارک ساعت آن‌ها را تشخیص دهند (البته توجه نمایید که همیشه استثناهایی وجود دارد)؛ بنابراین معمولاً به سراغ برند های معروف ساعت می‌روند. بی‌شک ساعت به‌عنوان یک اکسسوری جذاب، به عضو جدانشدنی استایل افراد شیک‌پوش تبدیل شده و درخشندگی استایل آن‌ها را تضمین می‌کند.

برند ساعت های معروف دنیا را بشناسید!

مارک ساعت های معروف قدیمی

ساعت‌های مچی برند علاوه‌ بر طراحی جذاب و منحصربه‌فردی که دارند، برای شما به‌عنوان یک سرمایه نیز عمل می‌کنند. این ساعت‌ها باگذشت زمان ارزش خود را حفظ می‌کنند و در مواقعی تبدیل به یک دارایی بسیار ارزشمند می‌شوند. بسیاری از افراد خاص پسند به دنبال مارک ساعت های معروف قدیمی هستند و بسیاری هم ترجیح می‌دهند جدیدترین ساعت مچی موجود در بازار را خریداری کنند.

برندهای معروف ساعت مچی مردانه و زنانه امروزه رقابت مهمی در جلب رضایت مشتریان خود دارند و همین مسئله سبب شده تا کشورهای زیادی برای جا نماندن از بازار ساعت وارد میدان رقابت شوند. سوئیس، ژاپن، آمریکا، انگلیس، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اتریش، دانمارک و استرالیا کشورهای پیشتاز در تولید بهترین ساعت‌های مچی در دنیا هستند. اگر به دنبال مارک ساعت های معروف زنانه و مردانه هستید، در ادامه به معرفی برندهای ساعت مچی معروف پرداخته‌ایم.

بیشتر بخوانید: امکانات و ویژگی های مهم ساعت مچی اسپریت

مارک ساعت های معروف سوئیسی

ساعت رولکس (Rolex)، انتخاب بهترین‌ها

بهترین مارک ساعت مچی مردانه

در میان مارک های معروف ساعت سوئیسی، مارک ساعت رولکس را باید یکی از مارک ساعت های معروف در ایران بدانیم. این ساعت گران‌قیمت نمونۀ طلایی برای اثبات این ادعا است که ساعت‌ها می‌توانند جزء دارایی‌های ارزشمند افراد باشند. مطمئناً کسی که با مارک لوکس ساعت آشنایی داشته باشد، مارک ساعت رولکس را به‌خوبی می‌شناسد. بی‌شک کمتر کمپانی ساعت‌سازی در دنیا وجود دارد که بتواند دقت فوق‌العاده ساعت‌های سوئیسی را ارائه دهد.

برند رولکس در ابتدای شروع فعالیتش تمرکز خود را بر روی بالا بردن کیفیت موتورها گذاشت؛ تلاش بدون وقفه برای داشتن دقت کرونومتریک، به‌سرعت به نتیجه رسید و این مسئله سبب شد تا در سال ۱۹۱۰، ساعت مچی رولکس تبدیل به اولین ساعت‌ مچی دنیا شود که گواهینامه دقت کرونومتریک را از مرکز رسمی‌ رتبه‌بندی ساعت در شهر Bienne سوئیس دریافت کند.

این برند که پیشگام در پیشرفت‌های صنعت ساعت مچی است، منشأ نوآوری‌های بزرگ و فوق‌العاده در عرصه ساعت‌سازی محسوب می‌شود. این برند ساعت‌سازی را باید خالق اولین ساعت ضد آب در جهان نیز بدانیم. این ساعت‌ها به دلیل درخشندگی بدنه، استحکام قفل‌ها، خیره‌کنندگی بندها و صفحۀ چشمگیری که دارند تبدیل به یک مارک ساعت لاکچری شده‌اند که استایل شما را در کانون توجه قرار خواهند داد.

معروف ترین مارک ساعت مچی سوئیسی

ساعت رومانسون (Romanson)، از کلاسیک تا مدرن!

برند های معروف ساعت های زنانه

این کمپانی بزرگ تولید ساعت مچی سوئیسی همیشه در تولید ساعت‌هایش به دنبال نوآوری بوده و همین امر سبب شده تا مارک ساعت رومانسون به یکی از محبوب‌ترین برندهای ساعت مچی در جهان تبدیل شود. ساعت‌های رومانسون علاوه‌ بر کیفیت بسیار بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردارند و همین مسئله سبب شده تا استقبال خوبی از این ساعت‌ها صورت بگیرد. رومانسون را باید یکی از برند های معروف ساعت مچی زنانه و مردانه بدانیم که انواع ساعت‌های کلاسیک تا مدرن را در کالکشن خود دارد.

ساعت‌های این برند از متریال با کیفیتی ساخته می‌شوند و این یکی از دلایل موفقیت برند رومانسون در جهان است. اگر به دنبال یک اکسسوری خیره‌کننده برای تکمیل استایل خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً ساعت‌های مچی برند رومانسون را امتحان کنید.

مارک ساعت معروف ژاپنی

ساعت مچی کاسیو (Casio)، هرگز تسلیم نشو!

ساعت کاسیو یکی از بهترین مارک ساعت های معروف ژاپن

زمانی که سخن از مارک ساعت های معروف ژاپنی به میان آید، بی‌شک ساعت مچی کاسیو یکی از معروف‌ترین آن‌ها است. در میان ساعت‌های تولیدی کمپانی کاسیو، ساعت مچی جی شاک (G-SHOCK) یکی از محبوب‌ترین مدل‌هایی است که از گذشته تا امروز مورد استقبال قرار گرفته است. این ساعت‌ها از مقاومت بسیار بالایی در برابر آب، ضربه، حرارت و … دارد. اگر به دلیل فعالیت‌های روزانه خود به یک ساعت مقاوم و البته جذاب نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم مدل جی شاک برند کاسیو را امتحان کنید.

مارک ساعت های معروف لندن

ساعت مچی رویال لندن (Royal London)، همچون جواهرات سلطنتی!

ساعت رویال لندن ساخت کجاست

مشاهده لوگوی این برند ساعت لوکس، در همین اولین نگاه توجه مخاطب را به تاج سلطنتی جلب می‌کند. کمپانی رویال لندن تأمین بخش عمده‌ای از بازارهای ساعت و جواهرات خاندان سلطنتی انگلیس را بر عهده دارد؛ البته بازار فروش این کمپانی هرگز محدود به انگلستان و امپراتوری بریتانیا نبوده‌ و ساعت‌های لوکس و خاص رویال لندن در سراسر جهان طرفداران بی‌شماری دارند. این مارک ساعت مردانه و زنانه، برای افرادی که طرفدار ساعت کلاسیک هستند بهترین انتخاب خواهد بود.

مارک ساعت های معروف فرانسه

ساعت کارتیر (Cartier)، پادشاه جواهرات اینجاست!

برند کارتیر یکی از مارک ساعت های معروف

برند کارتیر در فروش ساعت‌های لوکس و اشرافی سابقه طولانی دارد، به‌طوری‌که ادوارد هفتم، پادشاه انگلستان از قدیمی‌ترین مشتری‌های این برند معروف ساعت بوده است. محصولات کمپانی ساعت کارتیر از شناخته‌شده‌ترین ساعت‌های لوکس جهان هستند که زیبایی و درخشندگی خاصی دارند. ساعت‌های مردانه و زنانۀ برند Cartier برای افرادی که به دنبال یک ساعت خاص و چشمگیر می‌باشند بسیار مناسب‌ هستند.

مارک ساعت های معروف سوئیس

ساعت پتک فیلیپ (Patek Philippe)، پادشاه ساعت‌ها!

عکس ساعت لاکچری مردانه

پتک فیلیپ یکی از برند های معروف ساعت سوئیسی است که طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان دارد. این کمپانی بزرگ ساخت ساعت به دلیل ساخت ساعت‌های مچی بسیار گران‌قیمت و پیچیده، به‌عنوان پادشاه ساعت شناخته می‌شود. وجه تمایز این برند معروف ساعت با برندهای دیگر در این است که پتک فیلیپ توجه زیادی به جزئیات و ظرافت ساعت‌ها دارد و همین مسئله سبب شده ساعت‌های لوکس پتک فیلیپ لقب پادشاه ساعت‌ها را دریافت نماید.

مارک ساعت های معروف ژاپن

ساعت مچی سیکو (Seiko)، لذت اولین بودن را تجربه کنید!

مارک ساعت های معروف ژاپنی

سیکو را با بیش از یک قرن تجربه در ساخت ساعت، باید یکی از قدیمی‌ترین مارک ساعت های معروف مردانه و زنانه دانست. این ساعت‌ها به دلیل طراحی خاص و ساده‌ای که دارند بسیار چشمگیر هستند و جذابیت استایل شما را دو چندان می‌کنند. کمپانی ساعت سیکو همیشه با توجه به سلیقه مشتریان خود اقدام به طراحی و تولید مدل‌های جذاب و خاص خود می‌نماید. یکی از محبوب‌ترین مدل‌های زیرمجموعه این برند ساعت سیکو ۵ است که مدل‌های متفاوتی برای همۀ استایل‌های مردانه و زنانه دارد.

مارک ساعت های معروف ژاپن

ساعت مچی سیتیزن (Citizen)، اکنون بهتر شروع می‌شود!

مارک ساعت های معروف سیتزن

برند ژاپنی سیتیزن در ساخت ساعت مچی به‌عنوان برندی نوآور و پیشرو شناخته می‌شود. مارک ساعت سیتیزن یکی از همان ساعت‌هایی است که در کشور ما به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارد، محبوبیت بسیار زیادی دارد. بی‌شک با انتخاب یکی از مدل‌های ساعت مچی سیتیزن، می‌توانید از داشتن یک ساعت جذاب و بادوام لذت ببرید.

مارک ساعت های معروف آمریکایی

ساعت مچی تیمبرلند (Timberland)، دوستدار طبیعت!

مارک ساعت های معروف آمریکایی

برند آمریکایی تیمبرلند که از برند‌های مطرح در تولید لباس‌های مخصوص طبیعت‌گردی به شمار می‌رود، چند سالی است که به صنعت ساخت ساعت ورود کرده و ساعت‌هایی سازگار با طبیعت تولید کرده است. برند ساعت تیمبرلند مدعی است که طبق استاندارهای بین‌المللی در جهت حفظ محیط‌زیست محصولات خود را استاندارسازی می‌کند و این مسئله سبب شده تا بسیاری از دوستداران طبیعت طرفدار ساعت‌های جدید تیمبرلند شوند. این ساعت‌ها از زیبایی و جلوه بسیار چشمگیری برخوردار هستند و احساس خوبی به شما هدیه می‌دهند.

مارک ساعت های معروف آمریکایی

برند ساعت گس (Guess)، دنیا میدان نبرد ماست!

برند معروف ساعت مچی مردانه

برند گس یکی دیگر از مارک‌های معروف ساعت در دنیا است که فعالیتش را در ابتدا در حوزه پوشاک آغاز نمود و سپس خط تولید ساعت را نیز راه‌اندازی نمود. این مارک معروف ساعت با طراحی و تولید مدل‌های جدید و خاص توانست جایگاه خود را میان برندهای بزرگ تولید ساعت تثبیت نماید. با وجد آن‌که این برند به تولید انواع ساعت مچی مردانه و زنانه پرداخته، در کشور ما اما بیشتر ساعت مچی زنانه گس میان خانم‌های خوش‌سلیقه موردتوجه قرار گرفته است.

مارک ساعت های معروف فرانسوی

ساعت فری لوک (freelook)، توجه به ریزترین جزئیات!

برند ساعت های فرانسوی

طراحی زیبا و منحصربه‌فرد ساعت‌های فری لوک، چشمان هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. برند فرانسوی فری لوک با طراحی و تولید ساعت‌های زیبای زنانه توانست نام خود را میان برندهای بزرگ ساعت قرار دهد. توجه به ریزترین جزئیات و طراحی منحصربه‌فرد این ساعت سبب شده تا طرفداران زیادی میان خانم‌های شیک‌پوش به دست آورد.

مارک ساعت های معروف فرانسوی

ساعت روشاس (Rochas)، درخشش یک سبک زیبا!

برند معروف فرانسوی ساعت مچی

برند معروف فرانسوی روشاس با تلفیق روح پررنگ و حس ظرافت خانه مد و رعایت استانداردهای ساعت‌های سوئیسی، کالکشن‌های جذاب زنانه و مردانه خود را به وجود آورده است. جذابیت این ساعت‌ها به‌قدری بالا است که ساعت‌های روشاس روی مچ دست شما درخشنده ظاهر خواهند شد.

مارک ساعت های معروف آمریکایی

ساعت اسپریت (Esprit)، زیبا و مقرون‌به‌صرفه

پرطرفدارترین برند ساعت مچی

برند ساعت مچی اسپریت یکی از برندهای آمریکایی است که در حوزۀ مد و لباس فعالیت می‌کند. مدل‌های مردانه و زنانه این ساعت‌ها طرفداران بسیاری در کشور ما دارند و همواره به‌عنوان برندی جذاب از آن یاد می‌شود. قیمت مقرون‌به‌صرفه این ساعت‌ها سبب شده تا طرفداران بسیاری پیدا کند.

مارک ساعت های معروف استرالیایی

ساعت کوین واچ (CoinWatch)، برند مشهور استرالیایی!

ساعت کوین واچ یکی از مارک ساعت های معروف استرالیایی

برند کوین واچ با طراحی ساعت‌های خاص کلاسیک خود توانست در بازار جهانی، جایگاه قابل‌توجهی برای خود به دست آورد. این ساعت‌ها کیفیت بالایی دارند و برای افرادی که به دنبال ساعتی کلاسیک و بادوام هستند بسیار مناسب می‌باشند.

در این مقاله از بانی‌مگ به معرفی مارک ساعت های معروف پرداختیم. شما طرفدار کدام برند معروف ساعت هستید؟

بهترین برند ساعت مچی کدام است؟

پاسخ به این سؤال به عوامل متعددی بستگی دارد که معمولاً با توجه به اولویت‌های افراد و انتظاراتی که از ظاهر یا کاربرد ساعت دارند، مشخص می‌شود.

برای خرید ساعت به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

قبل از خرید ساعت‌ حتماً به اصل یا تقلبی بودن آن توجه نمایید تا با توجه به هزینه‌ای که می‌نمایید بهترین ساعت را دریافت نمایید. همچنین داشتن گارانتی یک مزیت مهم است که اکثر برندهای معروف ساعت مچی، محصولاتشان را با گارانتی به فروش می‌رسانند.

اندازه صحیح بند ساعت مچی چقدر است؟

ساعت مچی باید هنگامی‌که روی مچ دست بسته می‌شود احساس راحتی برای شما داشته باشد و اگر دست خود را به سمت پایین نگه دارید، از روی مچ سر نخورد؛ البته ساعت نباید خیلی هم سفت و محکم باشد زیرا احساس ناخوشایندی به شما خواهد داد.

انتخاب ساعت بر اساس مچ دست چگونه است؟

برای انتخاب ساعت مچی مناسب دست، هرچه اندازه مچ دست بزرگتر باشد باید ساعتی با قاب بزرگتر و هرچه اندازه مچ دست کوچک‌تر باشد بهتر است از ساعت‌هایی با قاب‌های کوچک‌تر و ظریف استفاده نمایید.

 

نظرات 7

  1. ماهک says:

    خوب بود قبل ازینکه خرید کنم اطلاعات رو در مورد خرید ساعت خوندم تشکر میکنم

  2. abtin.s says:

    بند اومگا رو یادتون رفت .

  3. ناشناس says:

    بهترین برند دنیا که هم دوست دارنش ازش حرفی نبود امگا

  4. Hafez says:

    اسم چند تا برند خوب خالیه که!!!
    امگا، پورشه دیزاین، گوچی، هابلوت و…

  5. مصی says:

    اورینت…امگا…یونیک یادتون رفته که

  6. mjtba says:

    Apنباشه هيچی ديگه…!

  7. ناشناس says:

    پس ساعتradoچی یکی ازبهترین برندهاهست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد