1 آذر 1402
/
34,738 بازدید

لیست سیسمونی نوزاد پسر و دختر

فهرست مطالب

همراهان عزیز بانی مد، سلام. در مقاله‌ی امروز بانی مد سراغ یکی از مسائل مهم و چالش برانگیز شما یعنی، لیست سیسمونی نوزاد پسر و دختر رفتیم و به بررسی عناوین زیر پرداختیم.

  • لیست سیسمونی نوزاد
  • لیست سیسمونی نوزاد دختر
  • لیست سیسمونی نوزاد پسر
  • لیست اسباب بازی سیسمونی

امیدواریم که این مقاله پاسخگوی سوالات شما در زمینه‌ی لیست سیسمونی باشد. در ادامه به بررسی عناوین مربوط به لیست سیسمونی مانند:

لیست کامل سیسمونی نوزاد، ليست سيسموني كامل نوزاد، لیست خرید سیسمونی نوزاد، وسایل سیسمونی ضروری، لیست سیسمونی نوزاد، لیست سیسمونی ضروری، لیست خرید سیسمونی، لیست سیسمونی ضروری با عکس، وسایل ضروری سیسمونی

لیست سیسمونی ضروری نوزاد، لوازم ضروری سیسمونی، لیست وسایل سیسمونی، لیست سیسمونی نوزاد دختر، لیست سیسمونی ضروری نوزاد پسر، وسایل لازم سیسمونی نوزاد پسر، لیست سیسمونی نوزاد پسر، لیست سیسمونی نوزاد با عکس، لیست اسباب بازی سیسمونی، لیست اسباب بازی دخترانه برای سیسمونی، لیست خرید لباس نوزاد، خريد سيسموني نوزاد خواهیم پرداخت.

همراه بانی مگ باشید.

مدل کیف وسایل نوزاد

دکور اتاق نوزاد

چیدمان اتاق نوزاد

عکس اتاق کودک

طرح اتاق کودک

طرح دکور اتاق کودک

 

لیست سیسمونی

یکی از ملزومات مهم در بحث تهیه وسایل سیسمونی ضروری، داشتن لیست سیسمونی ست. داشتن لیست سیسمونی نوزاد دختر و یا لیست سیسمونی نوزاد پسر یکی از عواملی ست که دست شما را در تهیه وسایل سیسمونی ضروری بازتر می گذارد. همچنین داشتن لیست خرید سیسمونی نوزاد به شما در داشتن یک تجربه‌ی خرید بهتر کمک می کند. در بخش آتی در دو بخش مجزا با عنوان لیست سیسمونی نوزاد دختر و لیست سیسمونی ضروری نوزاد پسر به بررسی وسایل سیسمونی ضروری پرداختیم و در انتهای هر بخش لیست سیسمونی ضروری با عکس مشاهده خواهید کرد.

مدل ست لباس نوزاد

مدل سرهمی نوزاد

عکس لباس نوزاد شیک

مدل کیف وسایل نوزاد

لیست وسایل نوزاد

لیست سیسمونی نوزاد دختر

همانطور که پیشتر اشاره کردیم؛ برای خرید وسایل سیسمونی ضروری نوزاد دختر بهتر است از لیست سیسمونی نوزاد دختر کمک بگیرید تا خرید راحت‌تری داشته باشید. اما لیست سیسمونی نوزاد دختر شامل چه مواردی ست؟ در ادامه لیست سیسمونی نوزاد دختر را برای شما آورده کرده ایم همچنین شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت بانی مد وسایل ضروری سیسمونی را تهیه فرمایید.

مدل آویز لباس نوزاد

مدل چیدمان لباس نوزاد

۱٫    سرویس چوب

مهم ترین و شاید گران‌ترین بخش در خرید وسایل سیسمونی ضروری خرید سرویس خواب و سرویس چوب است. خرید تخت، کمد و مبل کودک از جمله وسایل ضروری سیسمونی هستند البته اگر در تهیه‌ی فضای مناسب دچار مشکل هستید؛ بهتر است از خرید مبل کودک صرف نظر کنید.

۲٫    تشک، ملحفه، روتختی، پشتی، پتو، تشک تعویض و گهواره

از جمله وسایل ضروری سیسمونی، خرید سرویس خواب کودک است. این وسایل جز وسایل مهم در لیست سیسمونی نوزاد دختر یا لیست سیسمونی ضروری نوزاد پسر قرار می‌گیرد.

 

خرید کالای خواب نوزاد

 

مدل تخت خواب نوزاد

عکس سرویس خواب نوزاد

مدل تخت خواب بچه با سرسره

عکس مبل کودک

۳٫    کالسکه

خرید کالسکه یکی از آیتم‌های ضروری در بین لیست وسایل ضروری سیسمونی است شما با خرید یک کالسکه خوب از دغدغه‌ی حمل و نقل نوزاد آسوده خواهید شد.

۴٫    کریر یا ساک حمل نوزاد

اگر اهل گردش باشید؛ خرید کریر یا ساک حمل نوزاد در لیست وسایل ضروری سیسمونی برای شما قرار می‌گیرد و بهتر است این آیتم را خریداری نمایید.

مدل کالسکه بچه

عکس کالسکه بچه

مدل کالسکه بچه رنگ قرمز

۵٫    لباس دخترانه

لباس‌های نوزاد اغلب با طرح‌های مختلف و تنوع زیاد در دسترس هستند. اما نکته‌ای که در خرید لباس کودک باید در نظر داشته باشید این است که حتما برای خرید لباس از جنس‌های نخی و یا کتان و یا پنبه استفاده کنید.

اما برای خرید لباس دخترانه بیشتر مواردی مثل لباس نوزادی، سرهمی، جوراب نخی، کلاه نخی، شرت، بلوز آستین بلند، پیراهن مهمانی را در لیست سیسمونی نوزاد دختر خود قرار دهید. همچنین شما می‌توانید برای نوزاد دختر، اکسسوری‌های دخترانه مثل تل‌های کشی و یا گل‌سرهای کوچک را انتخاب نمایید. اما در این بخش به بررسی لیست خرید لباس نوزاد به تفکیک پرداخته ایم.

  • لباس سرهمی
  • بلوز آستین بلند و آستین کوتاه
  • شلوار: شلوارهای نخی، پارچه‌ای و پنبه‌ای بهترین گزینه‌ها برای کودک شما هستند.
  • کلاه: انواع کلاه پارچه‌ای، سر کودک را از سرما، گرما و یا آسیب حفظ می‌کند.
  • دستکش و جوراب: کودکان ممکن است در سنین مختلف علاقه به خوردن پا یا دست خود داشته باشند. به همین جهت، خرید دستکش و جوراب آن‌ها را از آسیب و آلودگی دور می‌کند.
  • شرت
  • قنداق
  • دامن
  • ست بیمارستانی
  • خرید ست بیمارستانی یکی از موارد مهم در لیست وسایل ضروری سیسمونی قرار می‌گیرند. خرید چند ست بیمارستانی شما را از دغدغه‌ی پوشش کودک در روزهای اول تولد در بیمارستان رها می‌کند.

 

خرید لباس نوزاد

 

مدل لباس دخترانه نوزاد

مدل لباس دخترانه نوزاد شیک

مدل لباس دخترانه نوزاد طرحدار

مدل لباس دخترانه نوزاد زمستانه

 

۶٫    وسایل حمام

وسایل حمام کودک شما از جمله وسایل مهم برای او محسوب می‌شوند. خرید شامپو بچه، لیف نرم، لگن، اسباب بازی حمام، حوله نوزادی و حوله تن می‌شود. این موارد نیز در بین وسایل ضروری سیسمونی قرار می‌‎گیرند که لازم است در خرید آن‌ها دقت داشته باشید.

۷٫    وسایل ایمنی

وسایلی همچون تب گیر، پوشک، دماسنج، دستمال مرطوب، انواع کرم برای محافظت از پوست کودک و جلوگیری از سوختگی، برس، ناخن‌گیر، مسواک انگشتی، فین گیر و گوش پاک کن جز موارد ضروری در لیست وسایل سیسمونی محسوب می‌شوند.

انواع وسایل ایمنی نوزاد

مدل وسایل ایمنی نوزاد

۸٫    وسایل خوراک کودک

این وسایل نیز جز نیازهای اولیه و موارد مهم در بین لیست وسایل ضروری سیسمونی به حساب می‌آیند. وسایلی همچون بشقاب، قاشق، چنگال، شیشه شیر در ابعاد کوچک و بزرگ، پستانک، شیر خشک، پیشبند، بند پستانک،  فلاسک، قمقه کودک، قابلمه‌های کوچک، سرلاک خوری، میوه خوری و آبمیوه‌خوری کودک از جمله موارد مهم برای در لیست وسایل ضروری سیسمونی نوزاد هستند.

در ادامه لیست وسایل ضروری نوزاد با عکس را خواهید دید.

 

خرید لوازم غذاخوری نوزاد

 

 

وسایل خوراک کودک

مدل وسایل خوراک کودک

ظرف غذاخوری کودک

ظرف غذاخوری سیلیکونی نوزاد

ست وسایل نوزاد رنگ سرمه ای

لیست سیسمونی ضروری نوزاد پسر

لیست سیسمونی ضروری نوزاد پسر تقریبا مشابه لیست سیسمونی نوزاد دختر است. لیست سیسمونی ضروری نوزاد پسر تفاوت‌هایی دارد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. امیدواریم که به شما در خرید وسایل سیسمونی ضروری کمک کند. همچنین شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت بانی مد برای خرید وسایل ضروری سیسمونی اقدام نمایید.

۱٫    سرویس چوب

خرید تخت خواب، کمد لباس و مبل کودک از جمله وسایل ضروری در لیست وسایل سیسمونی نوزاد قرار می‌گیرند.

۲٫    سرویس خواب

سرویس خواب شامل، تشک، ملحفه، پتو، تشک، و تشک تعویض نوزاد هستند که جز وسایل ضروری سیسمونی نوزاد قرار می‌گیرند.

سرویس خواب نوزاد پسر

تخت خواب نوزاد پسر

میل نوزاد پسر

۳٫    وسایل خوراک نوزاد

وسایلی همچون بشقاب، قاشق، چنگال، شیشه شیر در ابعاد کوچک و بزرگ، پستانک، شیر خشک، پیشبند، بند پستانک،  فلاسک، قمقه کودک، قابلمه‌های کوچک، سرلاک خوری، میوه خوری و آبمیوه‌خوری کودک نیز جز وسایل ضروری سیسمونی محسوب می‌شوند.

ظرف غذاخوری کودک پسرانه

ظرف غذاخوری طرح ماشین

ظرف غذاخوری کودک طرح ماشین

۴٫    لباس نوزاد

برای خرید لباس نوزاد لازم است شما لیست خرید لباس نوزاد خود را داشته باشید. جایگاه لباس در لیست وسایل لازم سیسمونی نوزاد پسر بسیار مهم است. در ادامه لیست خرید لباس نوزاد را خواهید دید.

  • لباس سرهمی
  • بلوز آستین بلند و آستین کوتاه
  • شلوار: شلوارهای نخی، پارچه‌ای و پنبه‌ای بهترین گزینه‌ها برای کودک شما هستند.
  • کلاه: انواع کلاه پارچه‌ای، سر کودک را از سرما، گرما و یا آسیب حفظ می‌کند.
  • دستکش و جوراب: کودکان ممکن است در سنین مختلف علاقه به خوردن پا یا دست خود داشته باشند. به همین جهت، خرید دستکش و جوراب آن‌ها را از آسیب و آلودگی دور می‌کند و جز وسایل لازم سیسمونی نوزاد پسر به حساب می‌آیند.
  • شرت
  • قنداق
  • ست بیمارستانی

خرید ست بیمارستانی یکی از موارد مهم در لیست وسایل ضروری سیسمونی قرار می‌گیرند. خرید چند ست بیمارستانی شما را از دغدغه‌ی پوشش کودک در روزهای اول تولد در بیمارستان رها می‌کند.

لباس زمستانه نوزاد شیک

مدل کلاه بافتنی نوزاد

ست لباس نوزاد پسرانه شیک

سرهمی نوزاد پسر

تیپ نوزاد پسر شیک

مدل پالتو بچگانه پسرانه

 

۵٫    وسایل حمام و بهداشت نوزاد

وسایلی همچون لگن کودک، حوله، پوشک، شامپو، کرم‌ و پودر محافظت از پوست کودک، حوله‌های حمام، اسباب بازی کودک برای حمام همگی جز وسایل ضروری سیسمونی کودک هستند.

لیست وسایل نوزاد پسر

جعبه وسایل نوزاد

۶٫    وسایل ایمنی کودک

از جمله وسایل ایمنی کودک شامل تب گیر، پوشک، دماسنج، دستمال مرطوب، انواع کرم برای محافظت از پوست کودک و جلوگیری از سوختگی، برس، ناخن‌گیر، مسواک انگشتی، فین گیر و گوش پاک کن است که همگی جز وسایل لازم سیسمونی نوزاد پسر هستند.

۷٫    وسایل حمل کودک

کریر، کالسکه و یا ساک حمل نوزاد جز وسایل لازم سیسمونی نوزاد پسر هستند که خرید آن‌ها برای شما ضروری است.

در ادامه لیست سیسمونی نوزاد با عکس را خواهید دید. همچنین شما می‎توانید با مراجعه به وب سایت بانی مد وسایل لازم سیسمونی نوزاد پسر خود را ببینید و در صورت تمایل خرید خود را انجام دهید.

 

خرید لوازم حمل کودک

 

کالسکه پسرانه

مدل کالسکه رنگ سرمه ای

لیست اسباب بازی سیسمونی

در بین وسایل ضروری سیسمونی، لیست اسباب بازی سیسمونی جایگاهی خاص برای کودک دارد اسباب بازی‌های متنوع می‌تواند در رشد روحی و ذهنی کودک تاثیرگذار باشند. همچنین خرید اسباب بازی برای کودک به سرگرم شدن کودک کمک می‌کند و زمینه‌ی شاد شدن او را فراهم می‌کند. خرید لیست اسباب بازی دخترانه برای سیسمونی نیز با توجه به جذابیت‌های اسباب بازی دخترانه با چالش‌های متفاوتی همراه است انتخاب اسباب بازی خوب و سرگرم کننده برای کودک نیز کمی سخت است اما با این حال در این بخش به لیست اسباب بازی دخترانه برای سیسمونی اشاره کردیم شما می‌توانید از لیست اسباب بازی سیسمونی تعدادی از آن‌ها را انتخاب کرده و سپس بعد از تولد کودک، با توجه به علایق کودک، برای او اسباب بازی‌های متنوع‌تری را تهیه نمایید.

  1. انواع عروسک: توجه داشته باشید که عروسکها فاقد قطعات ریز یا خطرناک برای کودک باشند. عروسک های پلاستیکی و پولیشی برای این سنین انتخاب های بهتری محسوب می شوند.
  2. اسباب بازی های صدا دار: کودکان در این سنین به صداهای محیط توجه خاصی دارند در نتیجه خرید اسباب بازی هایی که صدا دارند می تواند برای کودک جذاب باشد.
  3. انواع ماشین رنگی: حرکت ماشین نیز می‌تواند برای کودک جذابیت خاصی ایجاد کند از این سو، آیتم خوبی در لیست اسباب بازی سیسمونی به حساب می‌آید.
  4. جعبه موسیقی: جعبه موسیقی نیز می‌تواند به انتخابی جذاب برای کودک شما تبدیل شود و از بازی با آن لذت ببرد.
  5. کتاب‌های مخصوص نوزاد:  کتاب‌ها نیز می‌توانند انتخاب‌های جذابی در لیست اسباب بازی سیسمونی شما باشند.
  6. آویزهای رنگی و موزیکال: این آویزها گزینه‌ی خوبی برای سرگرم نگه داشتن کودک شما باشند.

لیست اسباب بازی سیسمونی

اسباب بازی نوزاد

مدل اسباب بازی نوزاد

انواع اسباب بازی نوزاد

خرس اسباب بازی

اسباب بازی نوزاد

در انتها…

در این مقاله سعی داشتیم به بررسی عناوینی چون  لیست کامل سیسمونی نوزاد، ليست سيسموني كامل نوزاد، لیست خرید سیسمونی نوزاد، وسایل سیسمونی ضروری، لیست سیسمونی نوزاد، لیست سیسمونی ضروری، لیست خرید سیسمونی، لیست سیسمونی ضروری با عکس، وسایل ضروری سیسمونی، لیست سیسمونی ضروری نوزاد، لوازم ضروری سیسمونی، لیست وسایل سیسمونی، لیست سیسمونی نوزاد دختر، لیست سیسمونی ضروری نوزاد پسر، وسایل لازم سیسمونی نوزاد پسر، لیست سیسمونی نوزاد پسر، لیست سیسمونی نوزاد با عکس، لیست اسباب بازی سیسمونی، لیست اسباب بازی دخترانه برای سیسمونی، لیست خرید لباس نوزاد و خريد سيسموني نوزاد بپردازیم. امیدواریم که این مقاله پاسخگوی سوالات شما پیرامون سیسمونی نوزاد پسر و دختر بوده باشد.

در انتها از شما بابت همراهی تا انتهای مقاله سپاسگزاریم

به امید دیدار مجدد شما در مقالات بعدی…

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

لیست سیسمونی نوزاد پسر و دختر
1 آذر 1402
/
34,738 بازدید

لیست سیسمونی نوزاد پسر و دختر

فهرست مطالب

همراهان عزیز بانی مد، سلام. در مقاله‌ی امروز بانی مد سراغ یکی از مسائل مهم و چالش برانگیز شما یعنی، لیست سیسمونی نوزاد پسر و دختر رفتیم و به بررسی عناوین زیر پرداختیم.

  • لیست سیسمونی نوزاد
  • لیست سیسمونی نوزاد دختر
  • لیست سیسمونی نوزاد پسر
  • لیست اسباب بازی سیسمونی

امیدواریم که این مقاله پاسخگوی سوالات شما در زمینه‌ی لیست سیسمونی باشد. در ادامه به بررسی عناوین مربوط به لیست سیسمونی مانند:

لیست کامل سیسمونی نوزاد، ليست سيسموني كامل نوزاد، لیست خرید سیسمونی نوزاد، وسایل سیسمونی ضروری، لیست سیسمونی نوزاد، لیست سیسمونی ضروری، لیست خرید سیسمونی، لیست سیسمونی ضروری با عکس، وسایل ضروری سیسمونی

لیست سیسمونی ضروری نوزاد، لوازم ضروری سیسمونی، لیست وسایل سیسمونی، لیست سیسمونی نوزاد دختر، لیست سیسمونی ضروری نوزاد پسر، وسایل لازم سیسمونی نوزاد پسر، لیست سیسمونی نوزاد پسر، لیست سیسمونی نوزاد با عکس، لیست اسباب بازی سیسمونی، لیست اسباب بازی دخترانه برای سیسمونی، لیست خرید لباس نوزاد، خريد سيسموني نوزاد خواهیم پرداخت.

همراه بانی مگ باشید.

مدل کیف وسایل نوزاد

دکور اتاق نوزاد

چیدمان اتاق نوزاد

عکس اتاق کودک

طرح اتاق کودک

طرح دکور اتاق کودک

 

لیست سیسمونی

یکی از ملزومات مهم در بحث تهیه وسایل سیسمونی ضروری، داشتن لیست سیسمونی ست. داشتن لیست سیسمونی نوزاد دختر و یا لیست سیسمونی نوزاد پسر یکی از عواملی ست که دست شما را در تهیه وسایل سیسمونی ضروری بازتر می گذارد. همچنین داشتن لیست خرید سیسمونی نوزاد به شما در داشتن یک تجربه‌ی خرید بهتر کمک می کند. در بخش آتی در دو بخش مجزا با عنوان لیست سیسمونی نوزاد دختر و لیست سیسمونی ضروری نوزاد پسر به بررسی وسایل سیسمونی ضروری پرداختیم و در انتهای هر بخش لیست سیسمونی ضروری با عکس مشاهده خواهید کرد.

مدل ست لباس نوزاد

مدل سرهمی نوزاد

عکس لباس نوزاد شیک

مدل کیف وسایل نوزاد

لیست وسایل نوزاد

لیست سیسمونی نوزاد دختر

همانطور که پیشتر اشاره کردیم؛ برای خرید وسایل سیسمونی ضروری نوزاد دختر بهتر است از لیست سیسمونی نوزاد دختر کمک بگیرید تا خرید راحت‌تری داشته باشید. اما لیست سیسمونی نوزاد دختر شامل چه مواردی ست؟ در ادامه لیست سیسمونی نوزاد دختر را برای شما آورده کرده ایم همچنین شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت بانی مد وسایل ضروری سیسمونی را تهیه فرمایید.

مدل آویز لباس نوزاد

مدل چیدمان لباس نوزاد

۱٫    سرویس چوب

مهم ترین و شاید گران‌ترین بخش در خرید وسایل سیسمونی ضروری خرید سرویس خواب و سرویس چوب است. خرید تخت، کمد و مبل کودک از جمله وسایل ضروری سیسمونی هستند البته اگر در تهیه‌ی فضای مناسب دچار مشکل هستید؛ بهتر است از خرید مبل کودک صرف نظر کنید.

۲٫    تشک، ملحفه، روتختی، پشتی، پتو، تشک تعویض و گهواره

از جمله وسایل ضروری سیسمونی، خرید سرویس خواب کودک است. این وسایل جز وسایل مهم در لیست سیسمونی نوزاد دختر یا لیست سیسمونی ضروری نوزاد پسر قرار می‌گیرد.

 

خرید کالای خواب نوزاد

 

مدل تخت خواب نوزاد

عکس سرویس خواب نوزاد

مدل تخت خواب بچه با سرسره

عکس مبل کودک

۳٫    کالسکه

خرید کالسکه یکی از آیتم‌های ضروری در بین لیست وسایل ضروری سیسمونی است شما با خرید یک کالسکه خوب از دغدغه‌ی حمل و نقل نوزاد آسوده خواهید شد.

۴٫    کریر یا ساک حمل نوزاد

اگر اهل گردش باشید؛ خرید کریر یا ساک حمل نوزاد در لیست وسایل ضروری سیسمونی برای شما قرار می‌گیرد و بهتر است این آیتم را خریداری نمایید.

مدل کالسکه بچه

عکس کالسکه بچه

مدل کالسکه بچه رنگ قرمز

۵٫    لباس دخترانه

لباس‌های نوزاد اغلب با طرح‌های مختلف و تنوع زیاد در دسترس هستند. اما نکته‌ای که در خرید لباس کودک باید در نظر داشته باشید این است که حتما برای خرید لباس از جنس‌های نخی و یا کتان و یا پنبه استفاده کنید.

اما برای خرید لباس دخترانه بیشتر مواردی مثل لباس نوزادی، سرهمی، جوراب نخی، کلاه نخی، شرت، بلوز آستین بلند، پیراهن مهمانی را در لیست سیسمونی نوزاد دختر خود قرار دهید. همچنین شما می‌توانید برای نوزاد دختر، اکسسوری‌های دخترانه مثل تل‌های کشی و یا گل‌سرهای کوچک را انتخاب نمایید. اما در این بخش به بررسی لیست خرید لباس نوزاد به تفکیک پرداخته ایم.

  • لباس سرهمی
  • بلوز آستین بلند و آستین کوتاه
  • شلوار: شلوارهای نخی، پارچه‌ای و پنبه‌ای بهترین گزینه‌ها برای کودک شما هستند.
  • کلاه: انواع کلاه پارچه‌ای، سر کودک را از سرما، گرما و یا آسیب حفظ می‌کند.
  • دستکش و جوراب: کودکان ممکن است در سنین مختلف علاقه به خوردن پا یا دست خود داشته باشند. به همین جهت، خرید دستکش و جوراب آن‌ها را از آسیب و آلودگی دور می‌کند.
  • شرت
  • قنداق
  • دامن
  • ست بیمارستانی
  • خرید ست بیمارستانی یکی از موارد مهم در لیست وسایل ضروری سیسمونی قرار می‌گیرند. خرید چند ست بیمارستانی شما را از دغدغه‌ی پوشش کودک در روزهای اول تولد در بیمارستان رها می‌کند.

 

خرید لباس نوزاد

 

مدل لباس دخترانه نوزاد

مدل لباس دخترانه نوزاد شیک

مدل لباس دخترانه نوزاد طرحدار

مدل لباس دخترانه نوزاد زمستانه

 

۶٫    وسایل حمام

وسایل حمام کودک شما از جمله وسایل مهم برای او محسوب می‌شوند. خرید شامپو بچه، لیف نرم، لگن، اسباب بازی حمام، حوله نوزادی و حوله تن می‌شود. این موارد نیز در بین وسایل ضروری سیسمونی قرار می‌‎گیرند که لازم است در خرید آن‌ها دقت داشته باشید.

۷٫    وسایل ایمنی

وسایلی همچون تب گیر، پوشک، دماسنج، دستمال مرطوب، انواع کرم برای محافظت از پوست کودک و جلوگیری از سوختگی، برس، ناخن‌گیر، مسواک انگشتی، فین گیر و گوش پاک کن جز موارد ضروری در لیست وسایل سیسمونی محسوب می‌شوند.

انواع وسایل ایمنی نوزاد

مدل وسایل ایمنی نوزاد

۸٫    وسایل خوراک کودک

این وسایل نیز جز نیازهای اولیه و موارد مهم در بین لیست وسایل ضروری سیسمونی به حساب می‌آیند. وسایلی همچون بشقاب، قاشق، چنگال، شیشه شیر در ابعاد کوچک و بزرگ، پستانک، شیر خشک، پیشبند، بند پستانک،  فلاسک، قمقه کودک، قابلمه‌های کوچک، سرلاک خوری، میوه خوری و آبمیوه‌خوری کودک از جمله موارد مهم برای در لیست وسایل ضروری سیسمونی نوزاد هستند.

در ادامه لیست وسایل ضروری نوزاد با عکس را خواهید دید.

 

خرید لوازم غذاخوری نوزاد

 

 

وسایل خوراک کودک

مدل وسایل خوراک کودک

ظرف غذاخوری کودک

ظرف غذاخوری سیلیکونی نوزاد

ست وسایل نوزاد رنگ سرمه ای

لیست سیسمونی ضروری نوزاد پسر

لیست سیسمونی ضروری نوزاد پسر تقریبا مشابه لیست سیسمونی نوزاد دختر است. لیست سیسمونی ضروری نوزاد پسر تفاوت‌هایی دارد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. امیدواریم که به شما در خرید وسایل سیسمونی ضروری کمک کند. همچنین شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت بانی مد برای خرید وسایل ضروری سیسمونی اقدام نمایید.

۱٫    سرویس چوب

خرید تخت خواب، کمد لباس و مبل کودک از جمله وسایل ضروری در لیست وسایل سیسمونی نوزاد قرار می‌گیرند.

۲٫    سرویس خواب

سرویس خواب شامل، تشک، ملحفه، پتو، تشک، و تشک تعویض نوزاد هستند که جز وسایل ضروری سیسمونی نوزاد قرار می‌گیرند.

سرویس خواب نوزاد پسر

تخت خواب نوزاد پسر

میل نوزاد پسر

۳٫    وسایل خوراک نوزاد

وسایلی همچون بشقاب، قاشق، چنگال، شیشه شیر در ابعاد کوچک و بزرگ، پستانک، شیر خشک، پیشبند، بند پستانک،  فلاسک، قمقه کودک، قابلمه‌های کوچک، سرلاک خوری، میوه خوری و آبمیوه‌خوری کودک نیز جز وسایل ضروری سیسمونی محسوب می‌شوند.

ظرف غذاخوری کودک پسرانه

ظرف غذاخوری طرح ماشین

ظرف غذاخوری کودک طرح ماشین

۴٫    لباس نوزاد

برای خرید لباس نوزاد لازم است شما لیست خرید لباس نوزاد خود را داشته باشید. جایگاه لباس در لیست وسایل لازم سیسمونی نوزاد پسر بسیار مهم است. در ادامه لیست خرید لباس نوزاد را خواهید دید.

  • لباس سرهمی
  • بلوز آستین بلند و آستین کوتاه
  • شلوار: شلوارهای نخی، پارچه‌ای و پنبه‌ای بهترین گزینه‌ها برای کودک شما هستند.
  • کلاه: انواع کلاه پارچه‌ای، سر کودک را از سرما، گرما و یا آسیب حفظ می‌کند.
  • دستکش و جوراب: کودکان ممکن است در سنین مختلف علاقه به خوردن پا یا دست خود داشته باشند. به همین جهت، خرید دستکش و جوراب آن‌ها را از آسیب و آلودگی دور می‌کند و جز وسایل لازم سیسمونی نوزاد پسر به حساب می‌آیند.
  • شرت
  • قنداق
  • ست بیمارستانی

خرید ست بیمارستانی یکی از موارد مهم در لیست وسایل ضروری سیسمونی قرار می‌گیرند. خرید چند ست بیمارستانی شما را از دغدغه‌ی پوشش کودک در روزهای اول تولد در بیمارستان رها می‌کند.

لباس زمستانه نوزاد شیک

مدل کلاه بافتنی نوزاد

ست لباس نوزاد پسرانه شیک

سرهمی نوزاد پسر

تیپ نوزاد پسر شیک

مدل پالتو بچگانه پسرانه

 

۵٫    وسایل حمام و بهداشت نوزاد

وسایلی همچون لگن کودک، حوله، پوشک، شامپو، کرم‌ و پودر محافظت از پوست کودک، حوله‌های حمام، اسباب بازی کودک برای حمام همگی جز وسایل ضروری سیسمونی کودک هستند.

لیست وسایل نوزاد پسر

جعبه وسایل نوزاد

۶٫    وسایل ایمنی کودک

از جمله وسایل ایمنی کودک شامل تب گیر، پوشک، دماسنج، دستمال مرطوب، انواع کرم برای محافظت از پوست کودک و جلوگیری از سوختگی، برس، ناخن‌گیر، مسواک انگشتی، فین گیر و گوش پاک کن است که همگی جز وسایل لازم سیسمونی نوزاد پسر هستند.

۷٫    وسایل حمل کودک

کریر، کالسکه و یا ساک حمل نوزاد جز وسایل لازم سیسمونی نوزاد پسر هستند که خرید آن‌ها برای شما ضروری است.

در ادامه لیست سیسمونی نوزاد با عکس را خواهید دید. همچنین شما می‎توانید با مراجعه به وب سایت بانی مد وسایل لازم سیسمونی نوزاد پسر خود را ببینید و در صورت تمایل خرید خود را انجام دهید.

 

خرید لوازم حمل کودک

 

کالسکه پسرانه

مدل کالسکه رنگ سرمه ای

لیست اسباب بازی سیسمونی

در بین وسایل ضروری سیسمونی، لیست اسباب بازی سیسمونی جایگاهی خاص برای کودک دارد اسباب بازی‌های متنوع می‌تواند در رشد روحی و ذهنی کودک تاثیرگذار باشند. همچنین خرید اسباب بازی برای کودک به سرگرم شدن کودک کمک می‌کند و زمینه‌ی شاد شدن او را فراهم می‌کند. خرید لیست اسباب بازی دخترانه برای سیسمونی نیز با توجه به جذابیت‌های اسباب بازی دخترانه با چالش‌های متفاوتی همراه است انتخاب اسباب بازی خوب و سرگرم کننده برای کودک نیز کمی سخت است اما با این حال در این بخش به لیست اسباب بازی دخترانه برای سیسمونی اشاره کردیم شما می‌توانید از لیست اسباب بازی سیسمونی تعدادی از آن‌ها را انتخاب کرده و سپس بعد از تولد کودک، با توجه به علایق کودک، برای او اسباب بازی‌های متنوع‌تری را تهیه نمایید.

  1. انواع عروسک: توجه داشته باشید که عروسکها فاقد قطعات ریز یا خطرناک برای کودک باشند. عروسک های پلاستیکی و پولیشی برای این سنین انتخاب های بهتری محسوب می شوند.
  2. اسباب بازی های صدا دار: کودکان در این سنین به صداهای محیط توجه خاصی دارند در نتیجه خرید اسباب بازی هایی که صدا دارند می تواند برای کودک جذاب باشد.
  3. انواع ماشین رنگی: حرکت ماشین نیز می‌تواند برای کودک جذابیت خاصی ایجاد کند از این سو، آیتم خوبی در لیست اسباب بازی سیسمونی به حساب می‌آید.
  4. جعبه موسیقی: جعبه موسیقی نیز می‌تواند به انتخابی جذاب برای کودک شما تبدیل شود و از بازی با آن لذت ببرد.
  5. کتاب‌های مخصوص نوزاد:  کتاب‌ها نیز می‌توانند انتخاب‌های جذابی در لیست اسباب بازی سیسمونی شما باشند.
  6. آویزهای رنگی و موزیکال: این آویزها گزینه‌ی خوبی برای سرگرم نگه داشتن کودک شما باشند.

لیست اسباب بازی سیسمونی

اسباب بازی نوزاد

مدل اسباب بازی نوزاد

انواع اسباب بازی نوزاد

خرس اسباب بازی

اسباب بازی نوزاد

در انتها…

در این مقاله سعی داشتیم به بررسی عناوینی چون  لیست کامل سیسمونی نوزاد، ليست سيسموني كامل نوزاد، لیست خرید سیسمونی نوزاد، وسایل سیسمونی ضروری، لیست سیسمونی نوزاد، لیست سیسمونی ضروری، لیست خرید سیسمونی، لیست سیسمونی ضروری با عکس، وسایل ضروری سیسمونی، لیست سیسمونی ضروری نوزاد، لوازم ضروری سیسمونی، لیست وسایل سیسمونی، لیست سیسمونی نوزاد دختر، لیست سیسمونی ضروری نوزاد پسر، وسایل لازم سیسمونی نوزاد پسر، لیست سیسمونی نوزاد پسر، لیست سیسمونی نوزاد با عکس، لیست اسباب بازی سیسمونی، لیست اسباب بازی دخترانه برای سیسمونی، لیست خرید لباس نوزاد و خريد سيسموني نوزاد بپردازیم. امیدواریم که این مقاله پاسخگوی سوالات شما پیرامون سیسمونی نوزاد پسر و دختر بوده باشد.

در انتها از شما بابت همراهی تا انتهای مقاله سپاسگزاریم

به امید دیدار مجدد شما در مقالات بعدی…

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد