برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

ژل شستشو صورت گلدن رز Golden Rose مناسب پوست های چرب حجم 150 میلی لیتر

دسته بندی: ژل شستشو صورت

size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 43 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
1% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • ژل شستشو صورت گلدن رز: Purifiying Cleansing Gel
  • حاوی: دانه جوجوبا، عصاره هسته انگور، ویتامین A,E
  • ویژگی ها: مناسب پوست های چرب و مختلط، پاکسازی عمیق پوست صورت، نرم و مرطوب کننده پوست، محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد، تنظیم ترشح چربی پوست
  • توضیحات محصول: ژل پاک کننده صورت گلدن رز دارای روغن جوجوبا است. این روغن خاصیت لایه برداری دارد و می تواند به راحتی ذرات کثیف چسبیده شده به پوست شما را از بین ببرد. خواص آنتی اکسیدانی این ژل می تواند رادیکال های آزاد سطح پوست را نابود کند و از پوست در برابر انواع آلودگی های محیطی مراقبت کند. همچنین ویتامین E، ویتامین A و زینک موجود در فرمولاسیون ویژه این محصول، پوست را نرم و لطیف می کند و چربی های اضافه را از سطح پوست جدا می کند.
  • نحوه استفاده: مقدار کافی از محصول را بر روی پوست مرطوب صورت مالیده به آرامی ماساژ دهید. سپس با آب ولرم آبکشی کنید.
  • نوع محفظه: تیوپی
  • کد محصول GR-8691190120566
  • حجم 150ml
  • مناسب برای بانوان و آقایان
  • برند Golden Rose
  • کشور مبدا برند ترکیه
  • سازگار با پوست چرب

ژل شستشو صورت گلدن رز Golden Rose مناسب پوست‌های چرب حجم 150 میلی لیتر، یکی از شستشودهنده‌های برند گلدن رز است که برای پوست‌های چرب و مختلط طراحی و ارائه شد. این محصول علاوه بر محافظت از پوست صورت در برابر رادیکال های آزاد به پاکسازی عمیق آن نیز می‌پردازد.

از آنجایی که پوست صورت روزانه در معرض آلودگی‌ها و آسیب‌های گوناگونی قرار دارد، رسیدگی و شستشوی منظم آن برای تمام افرادی که برای پوست‌شان اهمیت قائل هستند، ضروری به حساب می‌آید. 

قبل از انتخاب و استفاده از هرگونه ژل شستشو صورت بایستی نوع پوستتان را به خوبی بشناسید. بعد در ادامه به دنبال شستشودهنده‌ای باشید که ضد حساسیت، مواد شیمیایی یا الکل باشد.

ژل شستشو صورت با بهره‌مندی از خواص لایه‌برداری بایستی هرگونه ناخالصی‌ها، آلودگی‌های محیطی، آرایش و اشعه مضر آفتاب را از سطح پوست پاک کند. همچنین با خواص آنتی اکسیدانی بتواند رادیکال‌های آزاد سطح پوست را نابود کند و در برابر انواع آلودگی های محیطی مراقبت کند.

علاوه براین باید در ترکیبات ویژه خود از موادی استفاده ببرد که هم پوست را نرم و لطیف و هم چربی‌های اضافه باقیمانده را از سطح پوست جدا می‌کند.

ژل شستشو صورت گلدن رز حاوی ترکیب 4 گانه دانه جوجوبا، عصاره هسته انگور، ویتامین A,E مناسب پوست‌های چرب و مختلط ساخته شده که با نفوذ به عمق پوست ضمن آبرسانی و مرطوب‌کنندگی به پاکسازی و مراقبت از آن در برابر انواع آلودگی‌های محیطی می‌پردازد. همچنین میزان ترشح چربی‌های پوست را هم کنترل و تنظیم می‌کند و مازادها را از بین می‌برد.

دانه جوجوبا موجود در این ژل شستشو، نرم‌کننده و آنتی اکسیدانی عالی برای پوست صورت است که می‌تواند پوست خشک را صاف کند. همچنین از پوسته پوسته شدن پوست جلوگیری به عمل آورد و خاصیت ارتجاعی آن را بهبود ببخشد. 

عصاره هسته انگور با دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی با رادیکال های آزاد مبارزه و از پوست شما در برابر آلودگی و آسیب‌های نور خورشید محافظت میکند و ظاهر آن را هم بهبود می‌بخشد. همچنین با تشدید گردش سلولی و سنتز کلاژن به جوانسازی و سلامت پوست منجر می‌شود.

ویتامین E موجود در ژل شستشو صورت گلدن رز بهدلیل خواص آنتی اکسیدانی در محافظت از پوست حساس و ظریف در مقابل آسیب‌ها نقش موثری دارد. همچنین به عنوان نرم‌کننده و مرطوب‌کننده پوست شما را آبرسانی و تغذیه می‌کند. ضمن اینکه به درخشندگی پوست می‌افزاید و سلامتی و لطافت را برای آن به‌دنبال دارد.

همچنین استفاده از ویتامین A در این ژل شستشو صورت بر روی پوست باعث بهبود رنگ، انعطاف‌پذیری و از بین بردن چین و چروک در افراد دارای پوست افتاده و پیر می‌شود. وجود این ویتامین به دلیل افزایش گردش سلولی پوست می‌تواند به بهبود هیپرپیگمانتاسیون، لکه‌های ناشی از افزایش سن و لکه های خورشیدی کمک کند و به طور کلی منجر به یکنواختی رنگ پوست شوند.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد