برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

برق لب گلدن رز Golden Rose مدل Fruit Roll حجم 3.4 میلی لیتر

دسته بندی: کرم و نرم کننده لب

size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 14 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
1% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • برق لب گلدن رز: مدل Fruit Roll 
  • عصاره: لیمو، پرتقال، موز و توت فرنگی
  • ویژگی ها: براق کننده و نرم کننده لب، جلوگیری از ترک خوردن لب، قابل استفاده بر روی رژ لب
  • نحوه استفاده: این محصول را می توانید به منظور درخشان کردن و براق نشان دادن لب هایتان، به تنهایی و یا پس از مصرف رژ لب، بر روی لب ها بزنید. برای استفاده از آن، سر رولی شکل برق لب را وسط لب بالایی خود قرار دهید و به سمت گوشه های لب خود بکشید.
  • کد محصول GR-8691190130008
  • حجم 3.4ml
  • مناسب برای بانوان
  • برند Golden Rose
  • کشور مبدا برند ترکیه

برق لب گلدن رز Golden Rose مدل Fruit Roll حجم 3.4 میلی لیتر، چهار عطر لیمویی، توت‌فرنگی، پرتقالی و موزی دارد و از آن می‌توانید روی رژ لب نیز استفاده کرد. برق لب گلدن رز پوست لب را خشک نمی‌کند، رنگ شاین ملایمی را به لب‌ها می‌دهد، پوست لب را خشک نمی‌کند و مانع از خشک شدن لب‌ها نیز می‌شود. از برق لب هم می‌توانید برای دادن جلوه‌ای شاین به میکاپ خود استفاده کنید و هم می‌توانید رنگی درخشان و زیبا را به رژ لب‌های مات خود بدهید.

هنگام خرید برق لب گلدن رز مدل Fruit Roll به این نکته توجه کنید که دارای رایحه و عطر میوه‌ای است. درنتیجه اگر فکر می‌کنید به بودار بودن این برق لب حساسیت دارید، این نکته را مد نظر قرار دهید. رایحه‌های برق لب گلدن رز پرتقالی، موزی، توت‌‌فرنگی و لیمویی است و موقع استفاده از آن بوی ملایمی به مشامتان می‌رسید.

 نکته دیگر اینکه بهترین برق لب خارجی روی لب چسبندگی ایجاد نمی‌کند، باعث خشکی پوست لب نمی‌شود و به پوست لب شما را لطافت و نرمی می‌دهد. برای همین در صورت امکان حتما این محصول را تست کنید. اگر طرفدار آرایش‌های پر طمطراق نیستید و آرایش‌های ساده و طبیعی را دوست دارید، می‌توانید به‌تنهایی از این برق لب استفاده کنید؛ زیرا در رنگدانه‌های آن از اکلیل استفاده شده است و جلوه‌ای درخشان را به آرایش شما می‌دهد.

ماندگاری این برق لب متوسط است و در طول روز دوباره باید آن تجدید کنید تا جلوه ابتدایی خود را به دست آورد. همچنین ترکیبات آن فاقد مواد مضر است که در کنار خاصیت رطوبت‌بخشی از امتیازات آن محسوب می‌شود. از طرف دیگر با استفاده از این لیپ گلاس فانتزی لب‌های شما حجیم‌تر خواهد شد و در واقع ویژگی حجم‌دهندگی نیز دارد. این برق لب فانتزی رنگ مات دارد و در مقایسه با تینت لب زودتر پاک می‌شود و بی‌رنگ است اما حالت شاینی به لب‌ها می‌دهد.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد