6 مهر 1398
/
30,326 بازدید

مدل‌های کفش پاشنه بلند مجلسی زنانه ۲۰۱۹- معرفی و خرید

فهرست مطالب

 

کفش پاشنه بلند مجلسی زنانه سال‌ها است که در مدل، اندازه و رنگ‌های متفاوت در میان کفش‌های محبوب خانم‌های شیک محسوب می‌شود. مدل کفش پاشنه بلند مجلسی زنانه انواع گوناگونی دارد که برخی از خانم‌ها بی‌توجه به راحتی کفش، تنها به دنبال زیبایی آن هستند. در نتیجه پس از مدت کوتاهی کفش پاشنه بلند را کنار می‌گذارند و دیگر سراغش را نمی‌گیرند. پیش از خرید کفش پاشنه بلند مجلسی زنانه چند نکته را باید رعایت کنید تا هزینه‌ای که صرف خرید می‌کنید هدر نرود و کفش پاشنه بلند را به سادگی در مراسم رسمی و غیررسمی به پا کنید و از استایل خود لذت ببرید.
بسیاری از دختران جوان از همان ابتدای کودکی با تماشای کارتون سیندرلا همیشه در آرزوی پوشیدن یک جفت کفش پاشنه بلند زیبا، بزرگ شده‌اند و اکثر آنان پس از پوشیدن این کفش احساس ناراحتی کردند و رویای کودکی خود را فراموش کردند. در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا کفش سیندرلا را با دقت بیشتری خریداری کنید، به سادگی بپوشید و در آن احساس راحتی داشته باشید.

تاریخچه کفش پاشنه بلند

اولین کفش پاشنه بلند
اولین کفش پاشنه بلند

احتمالا خیلی تعجب می‌کنید اگر بدانید اولین کفش پاشنه بلند دنیا مخصوص آقایان ساخته شده بود و در آن زمان خانم‌ها کفش‌های تخت و بدون پاشنه به پا می‌کردند. در زمان‌های قدیم کفش پاشنه بلند را سربازان، مردان طبقه اشراف و طبقه سلطنتی در شرایط و مراسم‌های گوناگون به پا می‌کردند.
قدمت نخستین کفش پاشنه بلند به قرن ۱۵ میلادی در ایران باستان باز‌می‌گردد. در آن زمان سربازان ایرانی این مدل کفش‌ها را به پا می‌کردند تا به سادگی پای خود را روی رکاب اسب قرار دهند و احساس راحتی داشته باشند. پس از مدتی این مدل کفش پاشنه بلند به اروپا رسید تا آقایان اشراف‌زاده کفش پاشنه بلند بپوشند و بلندتر و نیرومندتر به نظر برسند.
در اواخر قرن ۱۵ تا قرن ۱۷ میلادی در اروپا، به‌خصوص در ونیز، کفش پاشنه بلند وارد فشن خانم‌های طبقه اشراف شد که پاشنه بسیار بلندی در حدود ۵۴ سانتی متر داشت که زیر دامن‌های بلند و پف‌دار پنهان می‌شد. براساس شواهد تاریخی اولین کفش پاشنه بلند زنانه را کاترین مدیچی، ملکه فرانسوی، در قرن ۱۶ در سن ۱۴ سالگی در مراسم ازدواج خود با دوک اورلئان فرانسه به پا کرد تا بالغ‌تر و قد بلندتر به نظر برسد.
در طی سال‌ها مدل کفش پاشنه بلند زنانه تغییرات بسیاری در ظاهر و اندازه پاشنه داشته است که در قرن ۲۰ میلادی، طراحان مد فرانسوی مدل‌های جدید کفش پاشنه بلند زنانه را در بازار وارد کردند که نتیجه این تغییرات همان کفش معمول پاشنه بلند است.

انواع کفش پاشنه بلند پرکاربرد

مدل کفش پاشنه بلند بند دار
انواع کفش پاشنه بلند

یک جفت کفش پاشنه بلند تنها با چند سانتی متر پاشنه، اعتماد به‌نفس شما را چندین برابر می‌کند و ظاهر و استایل‌تان را جذاب و خاص‌تر می‌کند. کفش پاشنه بلند تنها مناسب مهمانی یا فصل‌های گرم نیست و شما می‌توانید انواع کفش پاشنه بلند و بوت پاشنه بلند را حتی در فصل پاییز و زمستان نیز به پا کنید.

 

 

خرید کفش پاشنه بلند

 

 


با این حال ممکن است هنگامی که می‌خواهید یک جفت کفش پاشنه بلند مناسب انتخاب کنید، کمی سردرگم شوید. هر کفش پاشنه بلندی مناسب یک قد، اندام، موقعیت و فصل است. اگر می‌خواهید در طول زمانی که این کفش مجلسی را به پا دارید، احساس راحتی داشته باشید، بهتر است با انواع مدل‌های این کفش آشنا شوید تا پیش از خرید کفش پاشنه بلند زنانه یک انتخاب درست داشته باشید.

کفش پاشنه بلند کلاسیک

مدل کفش پاشنه بلند کلاسیک
کفش پاشنه بلند مجلسی کلاسیک

کفش پاشنه بلند کلاسیک زنانه از معمول‌ترین مدل کفش پاشنه بلند است که در عین سادگی بسیار جذاب است. پهنای پاشنه این مدل کفش مجلسی اندازه معمولی دارد و نازک یا ضخیم نیست.
معمولا این مدل کفش زنانه مجلسی را به همراه پیراهن مجلسی یا دامن می‌پوشند. اگر می‌خواهید کفش پاشنه بلند کلاسیک را با یک شلوار سِت کنید، بهترین انتخاب شلوار پارچه‌ای مجلسی است.
همچنین اگر می‌خواهید کفش پاشنه بلند کلاسیک را در خیابان به پا کنید، کیف زنانه چرم یک انتخاب بسیار جذاب است. علاوه براین اگر می‌خواهید این مدل کفش پاشنه بلند را در مهمانی‌ بپوشید، کیف مینیمال با زنجیر طلایی استایل شما را جذاب‌تر می‌کند.

کفش پاشنه بلند ضخیم

مدل کفش پاشنه بلند ضخیم
کفش پاشنه بلند ضخیم

خانم‌هایی که تجربه زیادی در پوشیدن کفش پاشنه بلند دارند، احتمالا می‌دانند راه رفتن با کفش پاشنه بلند ضخیم راحت‌تر از کفش پاشنه بلند کلاسیک یا پاشنه سوزنی است. پاشنه این مدل کفش مستطیل شکل است که راه رفتن و تعادل را آسان می‌کند.
معمولا این مدل کفش پاشنه بلند را به دلیل راحتی در مهمانی‌های غیررسمی یا خیابان به پا می‌کنند. از این جهت توصیه می‌کنیم لباس‌های غیررسمی را با این استایل سِت کنید.
شلوار جین انتخاب بسیار مناسبی برای این مدل کفش پاشنه بلند غیررسمی است. اگر می‌خواهید کفش پاشنه بلند ضخیم را به همراه دامن سِت کنید، دامن‌ اسپرت انتخاب مناسب‌تری است.

مطالب پیشنهادی داغ :راهنمای خرید عطر مناسب سن و فصل

 

همچنین ترکیب این مدل کفش زنانه با کیف‌ فانتزی دخترانه چرم بسیار جذاب و خاص است. با این حال پیش از سِت کردن کیف و کفش به جنس کفش پاشنه بلند دقت کنید. اگر جنس کفش زنانه چرم است، سعی کنید از کیف چرم زنانه استفاده کنید و اگر کفش زنانه جیر است، کیف مجلسی جیر یک انتخاب صحیح‌تر است.

 

برای خرید و مشاهده انواع لباس مجلسی زنانه روی دکمه زیر کلیک کنید 

خرید اینترنتی لباس مجلسی زنانه

کفش پاشنه مخروطی زنانه

مدل کفش پاشه مخروطی زنانه
کفش پاشه مخروطی زنانه

همانطور که از اسم کفش پاشنه مخروطی شکل مشخص است، ابتدای این مدل کفش پاشنه بلند ضخیم و در انتها باریک می‌شود. راه رفتن با این مدل کفش بسیار راحت است و معمولا کفش پاشنه مخروطی را به عنوان کفش رقص استفاده می‌کنند.
طول این مدل پاشنه در کفش‌ زنانه مجلسی از ۳٫۵ سانتی متر تا ۱۵ سانتی متر است. هر دو مدل جلو بسته و جلو باز این کفش مجلسی در میان خانم‌ها محبوب است و در بازار مورد استقبال خانم‌ها در تمام سنین قرار می‌گیرد.

خرید کفش زنانه شیک

این مدل پاشنه در هر دو مدل استایل رسمی و غیررسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد که ایم مسئله به اندازه پاشنه بستگی دارد. برای مثال پاشنه مخروطی بلند در استایل‌های رسمی و پاشنه مخروطی کوتاه در استایل غیررسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
از این رو، شما می‌توانید با توجه به طول پاشنه پیراهن مجلسی یا شلوار اسپرت را سِت کنید. شما می‌توانید یک پیراهن ماکسی مناسب مهمانی‌های شب یا یک شلوار اسپرت به همراه کفش پاشنه مخروطی کوتاه در مهمانی غیررسمی بپوشید.

کفش پاشنه لژدار یکسره

مدل کفش زنانه پاشنه لژدار
کفش زنانه پاشنه لژدار

همان‌گونه که از اسم این مدل کفش پیدا است، پاشنه این کفش شبیه یک مثلث یکسره است. معمولا این مدل کفش را در استایل تابستانه می‌پوشند و با تاپ و دامن دخترانه سِت می‌کنند.
پاشنه بعضی از کفش‌های پاشنه لژدار یکسره از جنس خود کفش است و بعضی از آن‌ها از جنس کنف است که این مدل کفش مناسب پیاده‌روی و گشت و گذار در تابستان است و با دامن‌ خنک تابستانه رنگی ترکیب جذابی است.
کفش پاشنه لژدار یکسره کفش غیررسمی است و معمولا خانم‌ها این مدل کفش را در مهمانی‌ها، به‌خصوص در مهمانی‌های رسمی به پا نمی‌کنند. از این رو لباس مناسب این مدل کفش پاشنه بلند تابستانه دامن اسپرت و شلوار است.

کفش پاشنه بلند فرانسوی

مدل کفش زنانه فرانسوی
کفش زنانه فرانسوی

کفش پاشنه بلند فرانسوی شباهت بسیاری به نخستین کفش‌های پاشنه بلند قدیمی دارد. معمولا پاشنه این مدل کفش کوتاه و شبیه علامت سوال است. معمولا این مدل کفش در میان خانم‌های ایرانی مرسوم نیست و بیشتر در نمایش‌ و تئاترهای کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این مدل کفش مناسب استایل غیررسمی است و اگر می‌خواهید با یک لباس مناسب بپوشید، شلوار پارچه‌ای ترکیب بسیار مناسبی است.

کفش پاشنه گربه‌ای یا کیتِن

در اواخر دهه ۵۰ میلادی طراحان مد یک کفش پاشنه بلند مخصوص دختران جوان و نوجوان در بازار ارائه کرد. این کفش بسیار راحت است، از این رو خانم‌ها در تمام سنین از این مدل کفش برای استایل خود انتخاب کردند. با این حال این روزها خانم‌های مسن از این کفش استقبال خوبی می‌کنند.
این کفش مناسب استایل رسمی است و شما می‌توانید کفش پاشنه بلند گربه‌ای را با کت و دامن یا دامن مجلسی سِت کنید. همچنین پیراهن‌ مجلسی زنانه کوتاه یکسره نیز انتخاب مناسبی است.

مدل کفش پاشنه گربه‌ای یا کیتِن
                                                                    کفش پاشنه گربه‌ای

کفش پاشنه بلند سوزنی

کفش پاشنه بلند سوزنی، پاشنه بلند و بسیار نازک و ظریفی دارد که یکی از دردسرهای خانم‌ها گیر کردن این پاشنه در حفره‌های خیابان است! با این حال هیچ مشکلی از محبوبیت این مدل کفش کم نمی‌کند و همچنان در میان خانم‌ها طرفداران بسیاری دارد.
این کفش مجلسی است و خانم‌ها در مراسم‌ و قرارهای رسمی این کفش را به پا می‌کنند. اگر می‌خواهید استایل جذاب مجلسی داشته باشید، پیراهن بلند مجلسی و کفش پاشنه بلند سوزنی زنانه یک انتخاب بسیار جذاب و خاص است. همچنین می‌توانید این کفش را با یک کیف مجلسی کوچک با جنس یکسان سِت کنید.
هنگامی که این کفش را به پا می‌کنید در ابتدا ممکن است احساس راحت و خوشایندی نداشته باشید و کمی سخت راه بروید. با این حال اگر اندازه کفش مناسب باشد، پس از مدتی به کفش عادت می‌کنید و به سادگی با آن راه می‌روید. در واقع خانم‌هایی که شجاعت بیشتری دارند، در اکثر مواقع کفش پاشنه بلند را انتخاب اصلی خود قرار می‌دهند.

خرید جوراب کالج زنانه

چگونه در کفش پاشنه بلند احساس راحتی کنیم؟

هیچ کسی توصیه نمی‌کند در مکان‌هایی همچون پارک یا یک خیابان پر از چاله، کفش پاشنه بلند به پا کنید. اگرچه این کفش مجلسی جلوه شیک و زیبایی دارد، اما بسیاری از خانم‌ها از پوشیدن این کفش فراری هستند. ممکن است پس از پوشیدن این کفش پشت پایتان زخم شود یا کف پایتان تاول بزند. ممکن است پایتان درد بگیرد و در وسط مهمانی مجبور شوید کفش زیبای مجلسی پاشنه بلند خود را از پا درآورید.
توصیه می‌کنیم پیش از خرید کفش پاشنه بلند مجلسی علاوه بر زیبایی به اندازه و راحتی پای خود دقت کنید. از این جهت در ادامه این مقاله نکاتی قرار دارد که با استفاده از آن کفش راحتی انتخاب و خریداری کنید.

کفش پاشنه بلند با سایز مناسب خریداری کنید

پیش از خرید کفش پاشنه بلند چند قدم با کفش‌هایتان راه بروید و احساس راحتی کفش را بسنجید. ممکن است عرض کفش برای پهنای پای شما تنگ باشد یا پشت پایتان را بزند. اگر این نکات را همان ابتدا نادیده بگیرید، باید با کفش‌ موردعلاقه‌تان برای همیشه خداحافظی کنید. هیچ کفش مجلسی و اسپرتی در طول و عرض جا باز نمی‌کند. از این رو این افکار قدیمی را دور بیندازید.

کفش پاشنه بلندتان لژ داشته باشد

کفش پاشنه بلند لژ دار

کفش پاشنه بلندی که روی سینه پا لژ نداشته باشد، به کمر و پاشنه پا آسیب می‌رساند. ممکن است با این مدل کفش احساس ناراحتی کنید و پس از مدت کوتاهی دچار پا درد و کمر درد بشوید. اگر می‌خواهید یک کفش پاشنه بلند بخرید، کفشی انتخاب کنید که کمی در قسمت سینه پا لژ داشته باشد. لژ کفش کمک می‌کند تا از میزان فشار پاشنه روی پا کمتر شود. اگر نمی‌خواهید لژ کفش‌تان مشخص شود، از لژ مخفی در کفش استفاده کنید.

در کفش پاشنه بلند کفی ابری قرار دهید

اگر می‌خواهید در قسمت جلوی کفش پاشنه بلند و در انگشتان پایتان احساس راحتی داشته باشید و پایتان در کفش سُر نخورد، از کفی ابری استفاده کنید تا در کفش‌تان احساس راحتی داشته باشد. کفی ابری تا میزانی درد و فشار کفش را در سینه پا کم می‌کند.

 

به جای روز در شب کفش بخرید

اخبارهای قدیمی بر این مبنا بود که سایز پا در شب بزرگ‌تر می‌شود! در حقیقت سایز پا صبح‌ها کوچک و شب‌ها بزرگ نمی‌شود و این یک شایعه قدیمی بوده است. در واقع ما در طول روز راه می‌رویم، می‌ایستیم و فعالیت‌های بسیاری انجام می‌دهیم، از این رو پا خسته و پهن می‌شود. توصیه می‌کنیم در این زمان کفش پاشنه بلند یا هر کفشی که می‌خواهید را بخرید تا میزان راحتی پای خسته‌تان را در کفش احساس کنید.

از چسب زخم استفاده کنید

اگر کفش پاشنه بلند شما پایتان را زخم می‌کند و همیشه به پایتان آسیب می‌رساند، پیش از پوشیدن کفش از آسیب‌های احتمالی جلوگیری کنید و از چسب زخم استفاده کنید. چسب زخم را پشت پایتان، روی محل آسیب قرار دهید تا پشت کفش به پایتان آسیب نرساند.

به پایتان استراحت دهید

اگر شما جزء کسانی هستید که به زیبایی کفش‌هایشان اهمیت بسیاری می‌دهند و دوست دارند همیشه استایل شیک و جذابی داشته باشند، توصیه می‌کنیم پس از طی مسافتی، چند دقیقه بنشینید و به پایتان استراحت دهید. این روش کمک می‌کند تا پایتان آسیب کمتری ببیند.

 

نظرات 2

  1. ندا says:

    سلام و تشکر برای مقاله بسیار خوبتون.
    میخواستم بدونم بوت‌های پاشنه بلند فشار بیشتری به پا وارد می‌کنند یا بوت‌هایی با کف صاف؟! من مشکل صافی کف پا دارم و میخوام از بوت های چرم سورنا یکی رو انتخاب کنم؛ راهنمایی می‌فرمائید بهتره با پاشنه بخرم یا بدون پاشنه؟!

  2. ناشناس says:

    ببخشید چطوری میتونم سفارش بدم؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

آقایان جذاب از نظر خانم‌ها

برخی استایل‌های مردان برای خانم‌ها بسیار جذاب تر است. حال می‌خواهیم بدانیم آقایان جذاب از نظر خانم‌ها چه ویژگی‌هایی دارند ؛ 

مدل‌های کفش پاشنه بلند مجلسی زنانه 2019- معرفی و خرید
6 مهر 1398
/
30,326 بازدید

مدل‌های کفش پاشنه بلند مجلسی زنانه ۲۰۱۹- معرفی و خرید

فهرست مطالب

 

کفش پاشنه بلند مجلسی زنانه سال‌ها است که در مدل، اندازه و رنگ‌های متفاوت در میان کفش‌های محبوب خانم‌های شیک محسوب می‌شود. مدل کفش پاشنه بلند مجلسی زنانه انواع گوناگونی دارد که برخی از خانم‌ها بی‌توجه به راحتی کفش، تنها به دنبال زیبایی آن هستند. در نتیجه پس از مدت کوتاهی کفش پاشنه بلند را کنار می‌گذارند و دیگر سراغش را نمی‌گیرند. پیش از خرید کفش پاشنه بلند مجلسی زنانه چند نکته را باید رعایت کنید تا هزینه‌ای که صرف خرید می‌کنید هدر نرود و کفش پاشنه بلند را به سادگی در مراسم رسمی و غیررسمی به پا کنید و از استایل خود لذت ببرید.
بسیاری از دختران جوان از همان ابتدای کودکی با تماشای کارتون سیندرلا همیشه در آرزوی پوشیدن یک جفت کفش پاشنه بلند زیبا، بزرگ شده‌اند و اکثر آنان پس از پوشیدن این کفش احساس ناراحتی کردند و رویای کودکی خود را فراموش کردند. در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا کفش سیندرلا را با دقت بیشتری خریداری کنید، به سادگی بپوشید و در آن احساس راحتی داشته باشید.

تاریخچه کفش پاشنه بلند

اولین کفش پاشنه بلند
اولین کفش پاشنه بلند

احتمالا خیلی تعجب می‌کنید اگر بدانید اولین کفش پاشنه بلند دنیا مخصوص آقایان ساخته شده بود و در آن زمان خانم‌ها کفش‌های تخت و بدون پاشنه به پا می‌کردند. در زمان‌های قدیم کفش پاشنه بلند را سربازان، مردان طبقه اشراف و طبقه سلطنتی در شرایط و مراسم‌های گوناگون به پا می‌کردند.
قدمت نخستین کفش پاشنه بلند به قرن ۱۵ میلادی در ایران باستان باز‌می‌گردد. در آن زمان سربازان ایرانی این مدل کفش‌ها را به پا می‌کردند تا به سادگی پای خود را روی رکاب اسب قرار دهند و احساس راحتی داشته باشند. پس از مدتی این مدل کفش پاشنه بلند به اروپا رسید تا آقایان اشراف‌زاده کفش پاشنه بلند بپوشند و بلندتر و نیرومندتر به نظر برسند.
در اواخر قرن ۱۵ تا قرن ۱۷ میلادی در اروپا، به‌خصوص در ونیز، کفش پاشنه بلند وارد فشن خانم‌های طبقه اشراف شد که پاشنه بسیار بلندی در حدود ۵۴ سانتی متر داشت که زیر دامن‌های بلند و پف‌دار پنهان می‌شد. براساس شواهد تاریخی اولین کفش پاشنه بلند زنانه را کاترین مدیچی، ملکه فرانسوی، در قرن ۱۶ در سن ۱۴ سالگی در مراسم ازدواج خود با دوک اورلئان فرانسه به پا کرد تا بالغ‌تر و قد بلندتر به نظر برسد.
در طی سال‌ها مدل کفش پاشنه بلند زنانه تغییرات بسیاری در ظاهر و اندازه پاشنه داشته است که در قرن ۲۰ میلادی، طراحان مد فرانسوی مدل‌های جدید کفش پاشنه بلند زنانه را در بازار وارد کردند که نتیجه این تغییرات همان کفش معمول پاشنه بلند است.

انواع کفش پاشنه بلند پرکاربرد

مدل کفش پاشنه بلند بند دار
انواع کفش پاشنه بلند

یک جفت کفش پاشنه بلند تنها با چند سانتی متر پاشنه، اعتماد به‌نفس شما را چندین برابر می‌کند و ظاهر و استایل‌تان را جذاب و خاص‌تر می‌کند. کفش پاشنه بلند تنها مناسب مهمانی یا فصل‌های گرم نیست و شما می‌توانید انواع کفش پاشنه بلند و بوت پاشنه بلند را حتی در فصل پاییز و زمستان نیز به پا کنید.

 

 

خرید کفش پاشنه بلند

 

 


با این حال ممکن است هنگامی که می‌خواهید یک جفت کفش پاشنه بلند مناسب انتخاب کنید، کمی سردرگم شوید. هر کفش پاشنه بلندی مناسب یک قد، اندام، موقعیت و فصل است. اگر می‌خواهید در طول زمانی که این کفش مجلسی را به پا دارید، احساس راحتی داشته باشید، بهتر است با انواع مدل‌های این کفش آشنا شوید تا پیش از خرید کفش پاشنه بلند زنانه یک انتخاب درست داشته باشید.

کفش پاشنه بلند کلاسیک

مدل کفش پاشنه بلند کلاسیک
کفش پاشنه بلند مجلسی کلاسیک

کفش پاشنه بلند کلاسیک زنانه از معمول‌ترین مدل کفش پاشنه بلند است که در عین سادگی بسیار جذاب است. پهنای پاشنه این مدل کفش مجلسی اندازه معمولی دارد و نازک یا ضخیم نیست.
معمولا این مدل کفش زنانه مجلسی را به همراه پیراهن مجلسی یا دامن می‌پوشند. اگر می‌خواهید کفش پاشنه بلند کلاسیک را با یک شلوار سِت کنید، بهترین انتخاب شلوار پارچه‌ای مجلسی است.
همچنین اگر می‌خواهید کفش پاشنه بلند کلاسیک را در خیابان به پا کنید، کیف زنانه چرم یک انتخاب بسیار جذاب است. علاوه براین اگر می‌خواهید این مدل کفش پاشنه بلند را در مهمانی‌ بپوشید، کیف مینیمال با زنجیر طلایی استایل شما را جذاب‌تر می‌کند.

کفش پاشنه بلند ضخیم

مدل کفش پاشنه بلند ضخیم
کفش پاشنه بلند ضخیم

خانم‌هایی که تجربه زیادی در پوشیدن کفش پاشنه بلند دارند، احتمالا می‌دانند راه رفتن با کفش پاشنه بلند ضخیم راحت‌تر از کفش پاشنه بلند کلاسیک یا پاشنه سوزنی است. پاشنه این مدل کفش مستطیل شکل است که راه رفتن و تعادل را آسان می‌کند.
معمولا این مدل کفش پاشنه بلند را به دلیل راحتی در مهمانی‌های غیررسمی یا خیابان به پا می‌کنند. از این جهت توصیه می‌کنیم لباس‌های غیررسمی را با این استایل سِت کنید.
شلوار جین انتخاب بسیار مناسبی برای این مدل کفش پاشنه بلند غیررسمی است. اگر می‌خواهید کفش پاشنه بلند ضخیم را به همراه دامن سِت کنید، دامن‌ اسپرت انتخاب مناسب‌تری است.

مطالب پیشنهادی داغ :راهنمای خرید عطر مناسب سن و فصل

 

همچنین ترکیب این مدل کفش زنانه با کیف‌ فانتزی دخترانه چرم بسیار جذاب و خاص است. با این حال پیش از سِت کردن کیف و کفش به جنس کفش پاشنه بلند دقت کنید. اگر جنس کفش زنانه چرم است، سعی کنید از کیف چرم زنانه استفاده کنید و اگر کفش زنانه جیر است، کیف مجلسی جیر یک انتخاب صحیح‌تر است.

 

برای خرید و مشاهده انواع لباس مجلسی زنانه روی دکمه زیر کلیک کنید 

خرید اینترنتی لباس مجلسی زنانه

کفش پاشنه مخروطی زنانه

مدل کفش پاشه مخروطی زنانه
کفش پاشه مخروطی زنانه

همانطور که از اسم کفش پاشنه مخروطی شکل مشخص است، ابتدای این مدل کفش پاشنه بلند ضخیم و در انتها باریک می‌شود. راه رفتن با این مدل کفش بسیار راحت است و معمولا کفش پاشنه مخروطی را به عنوان کفش رقص استفاده می‌کنند.
طول این مدل پاشنه در کفش‌ زنانه مجلسی از ۳٫۵ سانتی متر تا ۱۵ سانتی متر است. هر دو مدل جلو بسته و جلو باز این کفش مجلسی در میان خانم‌ها محبوب است و در بازار مورد استقبال خانم‌ها در تمام سنین قرار می‌گیرد.

خرید کفش زنانه شیک

این مدل پاشنه در هر دو مدل استایل رسمی و غیررسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد که ایم مسئله به اندازه پاشنه بستگی دارد. برای مثال پاشنه مخروطی بلند در استایل‌های رسمی و پاشنه مخروطی کوتاه در استایل غیررسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
از این رو، شما می‌توانید با توجه به طول پاشنه پیراهن مجلسی یا شلوار اسپرت را سِت کنید. شما می‌توانید یک پیراهن ماکسی مناسب مهمانی‌های شب یا یک شلوار اسپرت به همراه کفش پاشنه مخروطی کوتاه در مهمانی غیررسمی بپوشید.

کفش پاشنه لژدار یکسره

مدل کفش زنانه پاشنه لژدار
کفش زنانه پاشنه لژدار

همان‌گونه که از اسم این مدل کفش پیدا است، پاشنه این کفش شبیه یک مثلث یکسره است. معمولا این مدل کفش را در استایل تابستانه می‌پوشند و با تاپ و دامن دخترانه سِت می‌کنند.
پاشنه بعضی از کفش‌های پاشنه لژدار یکسره از جنس خود کفش است و بعضی از آن‌ها از جنس کنف است که این مدل کفش مناسب پیاده‌روی و گشت و گذار در تابستان است و با دامن‌ خنک تابستانه رنگی ترکیب جذابی است.
کفش پاشنه لژدار یکسره کفش غیررسمی است و معمولا خانم‌ها این مدل کفش را در مهمانی‌ها، به‌خصوص در مهمانی‌های رسمی به پا نمی‌کنند. از این رو لباس مناسب این مدل کفش پاشنه بلند تابستانه دامن اسپرت و شلوار است.

کفش پاشنه بلند فرانسوی

مدل کفش زنانه فرانسوی
کفش زنانه فرانسوی

کفش پاشنه بلند فرانسوی شباهت بسیاری به نخستین کفش‌های پاشنه بلند قدیمی دارد. معمولا پاشنه این مدل کفش کوتاه و شبیه علامت سوال است. معمولا این مدل کفش در میان خانم‌های ایرانی مرسوم نیست و بیشتر در نمایش‌ و تئاترهای کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این مدل کفش مناسب استایل غیررسمی است و اگر می‌خواهید با یک لباس مناسب بپوشید، شلوار پارچه‌ای ترکیب بسیار مناسبی است.

کفش پاشنه گربه‌ای یا کیتِن

در اواخر دهه ۵۰ میلادی طراحان مد یک کفش پاشنه بلند مخصوص دختران جوان و نوجوان در بازار ارائه کرد. این کفش بسیار راحت است، از این رو خانم‌ها در تمام سنین از این مدل کفش برای استایل خود انتخاب کردند. با این حال این روزها خانم‌های مسن از این کفش استقبال خوبی می‌کنند.
این کفش مناسب استایل رسمی است و شما می‌توانید کفش پاشنه بلند گربه‌ای را با کت و دامن یا دامن مجلسی سِت کنید. همچنین پیراهن‌ مجلسی زنانه کوتاه یکسره نیز انتخاب مناسبی است.

مدل کفش پاشنه گربه‌ای یا کیتِن
                                                                    کفش پاشنه گربه‌ای

کفش پاشنه بلند سوزنی

کفش پاشنه بلند سوزنی، پاشنه بلند و بسیار نازک و ظریفی دارد که یکی از دردسرهای خانم‌ها گیر کردن این پاشنه در حفره‌های خیابان است! با این حال هیچ مشکلی از محبوبیت این مدل کفش کم نمی‌کند و همچنان در میان خانم‌ها طرفداران بسیاری دارد.
این کفش مجلسی است و خانم‌ها در مراسم‌ و قرارهای رسمی این کفش را به پا می‌کنند. اگر می‌خواهید استایل جذاب مجلسی داشته باشید، پیراهن بلند مجلسی و کفش پاشنه بلند سوزنی زنانه یک انتخاب بسیار جذاب و خاص است. همچنین می‌توانید این کفش را با یک کیف مجلسی کوچک با جنس یکسان سِت کنید.
هنگامی که این کفش را به پا می‌کنید در ابتدا ممکن است احساس راحت و خوشایندی نداشته باشید و کمی سخت راه بروید. با این حال اگر اندازه کفش مناسب باشد، پس از مدتی به کفش عادت می‌کنید و به سادگی با آن راه می‌روید. در واقع خانم‌هایی که شجاعت بیشتری دارند، در اکثر مواقع کفش پاشنه بلند را انتخاب اصلی خود قرار می‌دهند.

خرید جوراب کالج زنانه

چگونه در کفش پاشنه بلند احساس راحتی کنیم؟

هیچ کسی توصیه نمی‌کند در مکان‌هایی همچون پارک یا یک خیابان پر از چاله، کفش پاشنه بلند به پا کنید. اگرچه این کفش مجلسی جلوه شیک و زیبایی دارد، اما بسیاری از خانم‌ها از پوشیدن این کفش فراری هستند. ممکن است پس از پوشیدن این کفش پشت پایتان زخم شود یا کف پایتان تاول بزند. ممکن است پایتان درد بگیرد و در وسط مهمانی مجبور شوید کفش زیبای مجلسی پاشنه بلند خود را از پا درآورید.
توصیه می‌کنیم پیش از خرید کفش پاشنه بلند مجلسی علاوه بر زیبایی به اندازه و راحتی پای خود دقت کنید. از این جهت در ادامه این مقاله نکاتی قرار دارد که با استفاده از آن کفش راحتی انتخاب و خریداری کنید.

کفش پاشنه بلند با سایز مناسب خریداری کنید

پیش از خرید کفش پاشنه بلند چند قدم با کفش‌هایتان راه بروید و احساس راحتی کفش را بسنجید. ممکن است عرض کفش برای پهنای پای شما تنگ باشد یا پشت پایتان را بزند. اگر این نکات را همان ابتدا نادیده بگیرید، باید با کفش‌ موردعلاقه‌تان برای همیشه خداحافظی کنید. هیچ کفش مجلسی و اسپرتی در طول و عرض جا باز نمی‌کند. از این رو این افکار قدیمی را دور بیندازید.

کفش پاشنه بلندتان لژ داشته باشد

کفش پاشنه بلند لژ دار

کفش پاشنه بلندی که روی سینه پا لژ نداشته باشد، به کمر و پاشنه پا آسیب می‌رساند. ممکن است با این مدل کفش احساس ناراحتی کنید و پس از مدت کوتاهی دچار پا درد و کمر درد بشوید. اگر می‌خواهید یک کفش پاشنه بلند بخرید، کفشی انتخاب کنید که کمی در قسمت سینه پا لژ داشته باشد. لژ کفش کمک می‌کند تا از میزان فشار پاشنه روی پا کمتر شود. اگر نمی‌خواهید لژ کفش‌تان مشخص شود، از لژ مخفی در کفش استفاده کنید.

در کفش پاشنه بلند کفی ابری قرار دهید

اگر می‌خواهید در قسمت جلوی کفش پاشنه بلند و در انگشتان پایتان احساس راحتی داشته باشید و پایتان در کفش سُر نخورد، از کفی ابری استفاده کنید تا در کفش‌تان احساس راحتی داشته باشد. کفی ابری تا میزانی درد و فشار کفش را در سینه پا کم می‌کند.

 

به جای روز در شب کفش بخرید

اخبارهای قدیمی بر این مبنا بود که سایز پا در شب بزرگ‌تر می‌شود! در حقیقت سایز پا صبح‌ها کوچک و شب‌ها بزرگ نمی‌شود و این یک شایعه قدیمی بوده است. در واقع ما در طول روز راه می‌رویم، می‌ایستیم و فعالیت‌های بسیاری انجام می‌دهیم، از این رو پا خسته و پهن می‌شود. توصیه می‌کنیم در این زمان کفش پاشنه بلند یا هر کفشی که می‌خواهید را بخرید تا میزان راحتی پای خسته‌تان را در کفش احساس کنید.

از چسب زخم استفاده کنید

اگر کفش پاشنه بلند شما پایتان را زخم می‌کند و همیشه به پایتان آسیب می‌رساند، پیش از پوشیدن کفش از آسیب‌های احتمالی جلوگیری کنید و از چسب زخم استفاده کنید. چسب زخم را پشت پایتان، روی محل آسیب قرار دهید تا پشت کفش به پایتان آسیب نرساند.

به پایتان استراحت دهید

اگر شما جزء کسانی هستید که به زیبایی کفش‌هایشان اهمیت بسیاری می‌دهند و دوست دارند همیشه استایل شیک و جذابی داشته باشند، توصیه می‌کنیم پس از طی مسافتی، چند دقیقه بنشینید و به پایتان استراحت دهید. این روش کمک می‌کند تا پایتان آسیب کمتری ببیند.

 

نظرات 2

  1. ندا says:

    سلام و تشکر برای مقاله بسیار خوبتون.
    میخواستم بدونم بوت‌های پاشنه بلند فشار بیشتری به پا وارد می‌کنند یا بوت‌هایی با کف صاف؟! من مشکل صافی کف پا دارم و میخوام از بوت های چرم سورنا یکی رو انتخاب کنم؛ راهنمایی می‌فرمائید بهتره با پاشنه بخرم یا بدون پاشنه؟!

  2. ناشناس says:

    ببخشید چطوری میتونم سفارش بدم؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد