13 مهر 1399
/
8,926 بازدید

انواع مدل بلوز بافتنی زنانه و دخترانه را با چه لباسی ست کنیم؟

فهرست مطالب

اگر شما به شیک‌پوشی و مد و استایل علاقه دارید و نگاهی به مجله‌های مد و فشن یا عکس استایلیست و بلاگرها بیندازید، متوجه می‌شوید که امسال، بلوز بافت زنانه و دخترانه، بیشتر از سال‌های دیگر مورد استقبال قرار گرفته است.
اما ما سعی کردیم در این مقاله انواع مدل بلوز بافتنی زنانه و دخترانه جدید و جذاب را به شما معرفی کنیم تا با توجه به سلیقه خود، لباس‌هایتان را به سادگی با یکدیگر ست کنید و استایل پاییزه و زمستانه چشمگیری را تجربه نمایید.

مجلات مد و فشن از استایل پاییز و زمستان امسال چه میگویند؟

مدل بلوز بافتنی زنانه و دخترانه

در این سال‌ها مجلات معروف مد و فشن همچون ووگ، اِل و هایپربازار توجه خاصی به لباس استایلیست‌ها و بلاگرهای مد و استایل دارند. از این جهت در صورتی که به استایل زنانه پاییز و زمستان ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ علاقه‌مند هستید، توصیه می‌کنیم به ادامه مقاله توجه کنید تا با لباس‌های جذاب امسال آشنا شوید.
پاییز و زمستان امسال، رنگ‌های خنثی همچون کرم، شتری، سفید، بژ و کاراملی مورد توجه طراحان لباس و استایلیست‌ها قرار دارد. از این جهت اگر می‌خواهید خرید بلوز بافت زنانه جدید را تجربه کنید، در انتخاب این رنگ‌های جذاب تردید نکنید. این رنگ‌ها به سادگی با رنگ‌های دیگر نیز سِت می‌شوند.
همچنین استایل زنانه پاییز امسال، بر سادگی تمرکز دارد. البته استایل ساده به معنای یک استایل تک رنگِ یکنواخت و خسته‌کننده نیست. بلکه این مدل استایل زنانه در عین مینیمال بودن، ظرافت‌های چشمگیری نیز در بر دارد.
بی‌تردید پاییز و زمستان امسال، بلوز بافتنی زنانه همراه با پالتو زنانه پرفروش است. کت زنانه از بهار سال ۲۰۱۹ همچنان یکی از لباس‌های جذاب و پرطرفدار زنانه است و با هر لباسی، به‌خصوص پلیور زنانه به سادگی ست می‌شود.
از جمله مدل شلوار زنانه برای پاییز و زمستان امسال می‌توان به شلوار چرم مشکی و شلوار پیلی‌دار زنانه در رنگ‌های خاکی، سبز ارتشی و کرم اشاره کرد که ظاهر شما را بسیار جذاب و متفاوت‌تر از هر سال می‌کنند.
اگر می‌خواهید کفش و کیف مناسب برای پاییز و زمستان امسال تهیه کنید، کفش زنانه مجلسی دورنگ و بوت چرم زنانه به همراه کیف دستی در ترندهای اصلی امسال قرار دارند. همچنین حضور زیورآلات همچون گردنبند کارتیر و گردنبند ظریف زنانه از سال‌های گذشته پررنگ‌تر است.

انواع مدل پلیور زنانه را با چه لباسی ست کنیم؟

این مقاله سعی داریم انواع پلیور زنانه پرفروش را به شما معرفی کنیم که ظاهری جذاب دارند. اما راز چشمگیرتر شدن استایل در ست صحیح لباس‌ها با یکدیگر است. در واقع اگر شما بدانید که کدام مدل بلوز بافت دخترانه را با چه لباس یا اکسسوری به تن کنید، استایل شما جذاب‌ و متفاوت خواهد شد. در ادامه مقاله سعی کردیم چند ایده کاربردی برای ست بلوز بافت زنانه و دخترانه برایتان معرفی کنیم.

۱٫ مدل بلوز بافت زنانه شیک

مدل بلوز بافت زنانه شیک رنگ آبی

اگر می‌خواهید مدل بلوز بافت زنانه شیک تهیه کنید، همیشه بلوز تک رنگ و روشن بهترین انتخاب خواهد بود. رنگ‌های قرمز، سبز، نارنجی و زرد از رنگ‌های محبوب طراحان لباس در پاییز و زمستان است. در صورتی که به استایل زنانه کژوال علاقه دارید، خرید بلوز بافت زنانه شیک یا رنگ روشن را به شما توصیه می‌کنیم.
در صورتی که می‌خواهید پاییز و زمستان امسال استایل متفاوتی داشته باشید، ما به شما دو استایل متفاوت با یک پلیور زنانه شیک معرفی می‌کنیم. اگر به استایل مجلسی علاقه دارید و می‌خواهید استایل متفاوتی را نیز تجربه کنید، ما خرید دامن چرم را به شما توصیه می‌کنیم.
دامن چرم زنانه یکی از ترندهای محبوب پاییز ۲۰۲۰ است که بسیاری از استایلیست‌های معروف و مطرح دنیا، استایل پاییزه‌ی خاص خود را همراه با بلوز بافت زنانه شیک و دامن چرم ارائه دادند. شما می‌توانید این مدل استایل خاص را با نیم‌بوت چرم زنانه و کلاه لبه‌دار کامل کنید.
همچنین توصیه می‌کنیم امسال از زیورآلات زنانه غافل نشوید. گردنبند طلا کارتیر و گردنبند ظریف زنانه از اکسسوری‌های جذابی هستند که فروش بالایی در نیمه دوم سال داشتند و به نظر می‌رسد این مدل گردنبند زنانه، همچنان پرفروش خواهد بود.
دومین استایل که می‌خواهیم همراه با مدل بلوز بافت زنانه شیک به شما معرفی کنیم، مناسب خانم‌ها یا دختران جوانی است که به استایل کژوال یا غیررسمی علاقه دارند. این مدل استایل مناسب دورهمی‌ها و قرارهای دوستانه خواهد بود.
از این جهت ما ست شلوار جین زاپ‌دار زنانه، کت تک و بلوز بافتنی دخترانه را به شما توصیه می‌کنیم. شما می‌توانید این استایل را همراه با کیف زنانه مینیمال یا کوچک و کفش اسپرت دخترانه سفید کامل کنید. همچنین اکسسوری‌هایی که این استایل را کامل و جذاب می‌کند، ساعت اسپرت زنانه خواهد بود.

لباس بافت زنانه

۲٫ مدل بلوز بافتی دخترانه نیم تنه

دختران جوان و نوجوان، همیشه ترجیح می‌دهند که استایل متفاوت و مدرنی را تجربه کنند. از این رو ما خرید بلوز بافتنی دخترانه نیم‌تنه را پیشنهاد می‌دهیم. این مدل پلیور دخترانه به دو صورت تنگ و سایز بزرگ (اورسایز) طراحی و تولید می‌شود. اما مدل پلیور زنانه اورسایز یا سایز بزرگ در پاییز و زمستان امسال محبوب‌تر است.
برای این مدل بلوز بافت اسپرت دخترانه ما به شما دو استایل متفاوت و مناسب مهمانی یا دورهمی را پیشنهاد می‌دهیم. با این حال شما می‌توانید استایل خود را با خلاقیت، سلیقه و علاقه خود کامل و جذاب‌تر نمایید.
اولین استایل پاییزه دخترانه با بلوز بافتنی نیم‌تنه و شلوارک جین دخترانه است. اگرچه شلوارک جین مناسب فصل‌های سرد نیست، اما همچنان در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه انتخاب متفاوتی خواهد بود.

مدل بلوز بافتی دخترانه نیم تنه رنگ سرمه ایشما می‌توانید بلوز بافت نیم‌تنه را همراه با شلوارک جین دخترانه و کفش اسپرت ساده جذاب کنید. اما اکسسوری زنانه باعث چشمگیری استایل شما می‌شود. شما می‌توانید این استایل را به همراه گوشواره و دستنبد زنانه کامل و جذاب کنید.
دومین استایل کژوال که می‌خواهیم با مدل بلوز بافت دخترانه نیم‌تنه معرفی کنیم، همراه با شلوار دم‌پا گشاد زنانه است. اگرچه این مدل شلوار پارچه‌ای زنانه در فصل بهار و تابستان مورد استقبال قرار می‌گیرد، اما در پاییز امسال نیز از توجه استایلیست‌های دور نمانده است.
از این جهت شما می‌توانید بلوز بافتنی نیم‌تنه را همراه با شلوار پارچه‌ای دم‌پا گشاد زنانه ست کنید. کفش تخت مجلسی و کیف دوشی زنانه کوچک نیز انتخاب خوبی برای استایل جذاب شما خواهند بود. همچنین گردنبند بلند زنانه ظاهر شما را کامل و چشمگیر خواهد کرد.

۳٫ مدل بلوز بافت زنانه توری

اگر می‌خواهید یک مدل پلیور زنانه مجلسی تهیه کنید، از خرید بلوز بافت زنانه توری پیشمان نخواهید شد. این مدل بلوز بافت درشت یا با فاصله‌ای دارد که شبیه به تور است و در ایران به بلوز بافت توری شناخته شده است.
در صورتی که خرید بلوز بافت زنانه مجلسی در اولویت شما قرار دارد، رنگ سفید و مشکی انتخاب‌های جذاب‌تری هستند. اما در صورتی که به استایل نیمه‌رسمی یا کژوال علاقه دارید، رنگ‌هایی همچون سبز نعنایی، گلبهی و بژ، استایل شما را متفاوت می‌کنند.
اگر می‌خواهید پاییز و زمستان امسال استایل متفاوتی را تجربه کنید، ما در ادامه این مقاله همراه با بلوز بافت زنانه توری، دو استایل متفاوت را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید استایل به‌روزی را تجربه کنید.

مدل بلوز بافت زنانه توری رنگ کرم
اولین استایل پاییزه زنانه که به شما معرفی می‌کنیم، همراه با شلوار جین مام ‌استایل یا فاق‌بلند و بارانی زنانه است. بارانی زنانه از ترندهای جذاب نیمه دوم سال است که در رنگ‌های خنثی و روشن همچون قهوه‌ای، بژ، کرم، سبز تیره و شتری طرفداران بیشتری دارد. همچنین شلوار جین زنانه مام‌ استایل یا شلوار جین فاق‌بلند دخترانه نیز همراه با این ست لباس پاییزه جذاب‌تر خواهد بود.
شما می‌توانید برای این استایل اسمارت کژوال از دو مدل کفش زنانه بهره‌مند شوید. اولین مدل کفش، نیم‌بوت مجلسی زنانه است که اندازه پاشنه آن به سلیقه خودتان بستگی دارد. دومین مدل کفش ورزشی است که اندازه این مدل کفش اسپرت جدید زنانه، معمولاً بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.
دومین استایلی که می‌توانید همراه با مدل بلوز بافت توری زنانه تجربه کنید، همراه با شلوار پیلی‌دار زنانه است. در واقع اگر می‌خواهید مدل شلوار زنانه جدید تهیه کنید، شلوار پیلی‌دار بهترین و به‌روزترین انتخاب خواهد بود که استایل شما را جذاب‌تر می‌کند.
شما می‌توانید این استایل جذاب پاییزه و زمستانه را همراه با کفش تخت مجلسی زنانه و کیف دوشی کامل کنید. در این روزها کفش دورنگ مجلسی زنانه و کفش پنجه تنگ در گروه‌ ترندهای محبوب قرار دارند.

۴٫ پلیور پشمی زنانه

اگر می‌خواهید یک مدل پلیور بافت زنانه جدید تهیه کنید، ما خرید پلیور پشمی را توصیه می‌کنیم. این مدل پلیور مناسب دختران جوان نیز است که می‌توانید آن را با لباس‌های گوناگون ست کنید. با این حال رنگ این مدل بلوز بافت پشمی زنانه، کاربرد آن را تعیین می‌کند.
برای مثال رنگ سفید، مشکی، طوسی، نقره‌ای و طلایی از رنگ‌های رسمی هستند و اگر می‌خواهید پلیور پشمی مجلسی زنانه تهیه کنید، این رنگ‌ها انتخاب مناسبی خواهند بود. اما اگر به استایل غیررسمی علاقه دارید، رنگ‌های روشن و رنگ‌های پاییزه (زرد، نارنجی، قرمز، کرم، سبز تیره و سرمه‌ای) انتخاب مناسب‌تری هستند.

مدل پلیور پشمی زنانه رنگ سفید
از جمله لباس‌هایی که می‌توانید همراه با پلیور پشمی زنانه ست کنید، پالتو بلند زنانه است. در پاییز و زمستان امسال، برخلاف سال‌های گذشته، مدل پالتو بلند زنانه محبوب‌تر است. با این حال شما می‌توانید این مدل پالتو بلند زنانه را با انواع بلوز و پلیور ست کنید.
همچنین از مزیت ست پلیور پشمی و پالتو بلند زنانه می‌توان به تجربه استایل‌های متفاوت اشاره کرد. برای مثال اگر به استایل رسمی علاقه دارید، می‌توانید استایل خود را همراه با شلوار پارچه‌ای زنانه و ست کیف و کفش چرم کامل کنید.
اما در صورتی که انتخاب شما یک استایل کژوال یا اسمارت کژوال است، شلوار جین زنانه همراه با مدل کفش اسپرت و کیف دوشی زنانه، استایل شما را جذاب‌تر می‌کند. همچنین شما می‌توانید با ست کلاه و شال گردن زنانه استایل زمستانه خود را جذاب‌تر نمایید.

۵٫ بلوز بافت زنانه سایز بزرگ

معمولاً مدل بلوز بافت زنانه در سال‌های گذشته سایز متناسب یا جذب داشت. اما امسال مدل بیشتر لباس‌ها، سایز بزرگ یا آزاد هستند. از این جهت تفاوتی ندارد که سایز شما پلاس یا اسمال است، این مدل بلوز بافت زنانه سایز بزرگ یا اورسایز، مناسب همه خانم‌ها است و ظاهری جذاب دارد.
با این حال توصیه می‌کنیم اگر به استایل مجلسی علاقه دارید، سراغ پلیور اورسایز دخترانه نروید، چرا که این مدل پلیور ظاهری کژوال و اسپرت دارد. بلوز بافت زنانه سایز بزرگ به صورت تک رنگ یا چند رنگ و طرح‌دار به فروش می‌رسد.
بهترین لباسی که می‌توانید با بلوز بافت سایز بزرگ زنانه ست کنید، شلوار جین زنانه در مدل‌های گوناگون است. در واقع شما می‌توانید با توجه به فرم اندام خود از شلوار جین تنگ، گشاد، مام استایل، بوی‌ فرند و… بهره‌مند شوید و استایل اسپرت دخترانه خود را جذاب کنید.
شما می‌توانید بوت بلند زنانه یا کفش اسپرت را با این مدل بلوز بافت سایز بزرگ زنانه و شلوار جین ست کنید. انتخاب هر مدل کفش به سلیقه و خلاقیت خودتان بستگی دارد. با این حال توصیه می‌کنیم از معجزه اکسسوری همچون گردنبند زنانه برای این استایل زمستانه غافل نشوید.

۶٫ بلوز بافت زنانه ساده

مدل بلوز بافت زنانه و دخترانه ساده

در صورتی که به بلوز بافت دورنگ دخترانه علاقه ندارید یا ترجیح می‌دهید همیشه استایل ساده، اما در عین حال جذاب را تجربه کنید، خرید بلوز بافت زنانه ساده را برای پاییز و زمستان امسال در برنامه خود قرار دهید.
بلوز بافت زنانه ساده انواع متفاوتی دارد. برای مثال بلوز بافت کبریتی یا پلیور یقه اسکی زنانه انتخاب‌هایی ساده، اما زیبا هستند. شما می‌توانید بلوز بافت زنانه ساده را همراه با شلوار جین تیره و بوت چرم زنانه ست کنید.
با این حال اگر می‌خواهید استایل خود را از یکنواختی خارج کنید، خرید کلاه و شال گردن بافت زنانه را فراموش نکنید، چرا که این اکسسوری زمستانه، به ظاهر و حتی چهره شما زیبایی خاصی می‌بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

انواع مدل بلوز بافتنی زنانه و دخترانه را با چه لباسی ست کنیم؟
13 مهر 1399
/
8,926 بازدید

انواع مدل بلوز بافتنی زنانه و دخترانه را با چه لباسی ست کنیم؟

فهرست مطالب

اگر شما به شیک‌پوشی و مد و استایل علاقه دارید و نگاهی به مجله‌های مد و فشن یا عکس استایلیست و بلاگرها بیندازید، متوجه می‌شوید که امسال، بلوز بافت زنانه و دخترانه، بیشتر از سال‌های دیگر مورد استقبال قرار گرفته است.
اما ما سعی کردیم در این مقاله انواع مدل بلوز بافتنی زنانه و دخترانه جدید و جذاب را به شما معرفی کنیم تا با توجه به سلیقه خود، لباس‌هایتان را به سادگی با یکدیگر ست کنید و استایل پاییزه و زمستانه چشمگیری را تجربه نمایید.

مجلات مد و فشن از استایل پاییز و زمستان امسال چه میگویند؟

مدل بلوز بافتنی زنانه و دخترانه

در این سال‌ها مجلات معروف مد و فشن همچون ووگ، اِل و هایپربازار توجه خاصی به لباس استایلیست‌ها و بلاگرهای مد و استایل دارند. از این جهت در صورتی که به استایل زنانه پاییز و زمستان ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ علاقه‌مند هستید، توصیه می‌کنیم به ادامه مقاله توجه کنید تا با لباس‌های جذاب امسال آشنا شوید.
پاییز و زمستان امسال، رنگ‌های خنثی همچون کرم، شتری، سفید، بژ و کاراملی مورد توجه طراحان لباس و استایلیست‌ها قرار دارد. از این جهت اگر می‌خواهید خرید بلوز بافت زنانه جدید را تجربه کنید، در انتخاب این رنگ‌های جذاب تردید نکنید. این رنگ‌ها به سادگی با رنگ‌های دیگر نیز سِت می‌شوند.
همچنین استایل زنانه پاییز امسال، بر سادگی تمرکز دارد. البته استایل ساده به معنای یک استایل تک رنگِ یکنواخت و خسته‌کننده نیست. بلکه این مدل استایل زنانه در عین مینیمال بودن، ظرافت‌های چشمگیری نیز در بر دارد.
بی‌تردید پاییز و زمستان امسال، بلوز بافتنی زنانه همراه با پالتو زنانه پرفروش است. کت زنانه از بهار سال ۲۰۱۹ همچنان یکی از لباس‌های جذاب و پرطرفدار زنانه است و با هر لباسی، به‌خصوص پلیور زنانه به سادگی ست می‌شود.
از جمله مدل شلوار زنانه برای پاییز و زمستان امسال می‌توان به شلوار چرم مشکی و شلوار پیلی‌دار زنانه در رنگ‌های خاکی، سبز ارتشی و کرم اشاره کرد که ظاهر شما را بسیار جذاب و متفاوت‌تر از هر سال می‌کنند.
اگر می‌خواهید کفش و کیف مناسب برای پاییز و زمستان امسال تهیه کنید، کفش زنانه مجلسی دورنگ و بوت چرم زنانه به همراه کیف دستی در ترندهای اصلی امسال قرار دارند. همچنین حضور زیورآلات همچون گردنبند کارتیر و گردنبند ظریف زنانه از سال‌های گذشته پررنگ‌تر است.

انواع مدل پلیور زنانه را با چه لباسی ست کنیم؟

این مقاله سعی داریم انواع پلیور زنانه پرفروش را به شما معرفی کنیم که ظاهری جذاب دارند. اما راز چشمگیرتر شدن استایل در ست صحیح لباس‌ها با یکدیگر است. در واقع اگر شما بدانید که کدام مدل بلوز بافت دخترانه را با چه لباس یا اکسسوری به تن کنید، استایل شما جذاب‌ و متفاوت خواهد شد. در ادامه مقاله سعی کردیم چند ایده کاربردی برای ست بلوز بافت زنانه و دخترانه برایتان معرفی کنیم.

۱٫ مدل بلوز بافت زنانه شیک

مدل بلوز بافت زنانه شیک رنگ آبی

اگر می‌خواهید مدل بلوز بافت زنانه شیک تهیه کنید، همیشه بلوز تک رنگ و روشن بهترین انتخاب خواهد بود. رنگ‌های قرمز، سبز، نارنجی و زرد از رنگ‌های محبوب طراحان لباس در پاییز و زمستان است. در صورتی که به استایل زنانه کژوال علاقه دارید، خرید بلوز بافت زنانه شیک یا رنگ روشن را به شما توصیه می‌کنیم.
در صورتی که می‌خواهید پاییز و زمستان امسال استایل متفاوتی داشته باشید، ما به شما دو استایل متفاوت با یک پلیور زنانه شیک معرفی می‌کنیم. اگر به استایل مجلسی علاقه دارید و می‌خواهید استایل متفاوتی را نیز تجربه کنید، ما خرید دامن چرم را به شما توصیه می‌کنیم.
دامن چرم زنانه یکی از ترندهای محبوب پاییز ۲۰۲۰ است که بسیاری از استایلیست‌های معروف و مطرح دنیا، استایل پاییزه‌ی خاص خود را همراه با بلوز بافت زنانه شیک و دامن چرم ارائه دادند. شما می‌توانید این مدل استایل خاص را با نیم‌بوت چرم زنانه و کلاه لبه‌دار کامل کنید.
همچنین توصیه می‌کنیم امسال از زیورآلات زنانه غافل نشوید. گردنبند طلا کارتیر و گردنبند ظریف زنانه از اکسسوری‌های جذابی هستند که فروش بالایی در نیمه دوم سال داشتند و به نظر می‌رسد این مدل گردنبند زنانه، همچنان پرفروش خواهد بود.
دومین استایل که می‌خواهیم همراه با مدل بلوز بافت زنانه شیک به شما معرفی کنیم، مناسب خانم‌ها یا دختران جوانی است که به استایل کژوال یا غیررسمی علاقه دارند. این مدل استایل مناسب دورهمی‌ها و قرارهای دوستانه خواهد بود.
از این جهت ما ست شلوار جین زاپ‌دار زنانه، کت تک و بلوز بافتنی دخترانه را به شما توصیه می‌کنیم. شما می‌توانید این استایل را همراه با کیف زنانه مینیمال یا کوچک و کفش اسپرت دخترانه سفید کامل کنید. همچنین اکسسوری‌هایی که این استایل را کامل و جذاب می‌کند، ساعت اسپرت زنانه خواهد بود.

لباس بافت زنانه

۲٫ مدل بلوز بافتی دخترانه نیم تنه

دختران جوان و نوجوان، همیشه ترجیح می‌دهند که استایل متفاوت و مدرنی را تجربه کنند. از این رو ما خرید بلوز بافتنی دخترانه نیم‌تنه را پیشنهاد می‌دهیم. این مدل پلیور دخترانه به دو صورت تنگ و سایز بزرگ (اورسایز) طراحی و تولید می‌شود. اما مدل پلیور زنانه اورسایز یا سایز بزرگ در پاییز و زمستان امسال محبوب‌تر است.
برای این مدل بلوز بافت اسپرت دخترانه ما به شما دو استایل متفاوت و مناسب مهمانی یا دورهمی را پیشنهاد می‌دهیم. با این حال شما می‌توانید استایل خود را با خلاقیت، سلیقه و علاقه خود کامل و جذاب‌تر نمایید.
اولین استایل پاییزه دخترانه با بلوز بافتنی نیم‌تنه و شلوارک جین دخترانه است. اگرچه شلوارک جین مناسب فصل‌های سرد نیست، اما همچنان در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه انتخاب متفاوتی خواهد بود.

مدل بلوز بافتی دخترانه نیم تنه رنگ سرمه ایشما می‌توانید بلوز بافت نیم‌تنه را همراه با شلوارک جین دخترانه و کفش اسپرت ساده جذاب کنید. اما اکسسوری زنانه باعث چشمگیری استایل شما می‌شود. شما می‌توانید این استایل را به همراه گوشواره و دستنبد زنانه کامل و جذاب کنید.
دومین استایل کژوال که می‌خواهیم با مدل بلوز بافت دخترانه نیم‌تنه معرفی کنیم، همراه با شلوار دم‌پا گشاد زنانه است. اگرچه این مدل شلوار پارچه‌ای زنانه در فصل بهار و تابستان مورد استقبال قرار می‌گیرد، اما در پاییز امسال نیز از توجه استایلیست‌های دور نمانده است.
از این جهت شما می‌توانید بلوز بافتنی نیم‌تنه را همراه با شلوار پارچه‌ای دم‌پا گشاد زنانه ست کنید. کفش تخت مجلسی و کیف دوشی زنانه کوچک نیز انتخاب خوبی برای استایل جذاب شما خواهند بود. همچنین گردنبند بلند زنانه ظاهر شما را کامل و چشمگیر خواهد کرد.

۳٫ مدل بلوز بافت زنانه توری

اگر می‌خواهید یک مدل پلیور زنانه مجلسی تهیه کنید، از خرید بلوز بافت زنانه توری پیشمان نخواهید شد. این مدل بلوز بافت درشت یا با فاصله‌ای دارد که شبیه به تور است و در ایران به بلوز بافت توری شناخته شده است.
در صورتی که خرید بلوز بافت زنانه مجلسی در اولویت شما قرار دارد، رنگ سفید و مشکی انتخاب‌های جذاب‌تری هستند. اما در صورتی که به استایل نیمه‌رسمی یا کژوال علاقه دارید، رنگ‌هایی همچون سبز نعنایی، گلبهی و بژ، استایل شما را متفاوت می‌کنند.
اگر می‌خواهید پاییز و زمستان امسال استایل متفاوتی را تجربه کنید، ما در ادامه این مقاله همراه با بلوز بافت زنانه توری، دو استایل متفاوت را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید استایل به‌روزی را تجربه کنید.

مدل بلوز بافت زنانه توری رنگ کرم
اولین استایل پاییزه زنانه که به شما معرفی می‌کنیم، همراه با شلوار جین مام ‌استایل یا فاق‌بلند و بارانی زنانه است. بارانی زنانه از ترندهای جذاب نیمه دوم سال است که در رنگ‌های خنثی و روشن همچون قهوه‌ای، بژ، کرم، سبز تیره و شتری طرفداران بیشتری دارد. همچنین شلوار جین زنانه مام‌ استایل یا شلوار جین فاق‌بلند دخترانه نیز همراه با این ست لباس پاییزه جذاب‌تر خواهد بود.
شما می‌توانید برای این استایل اسمارت کژوال از دو مدل کفش زنانه بهره‌مند شوید. اولین مدل کفش، نیم‌بوت مجلسی زنانه است که اندازه پاشنه آن به سلیقه خودتان بستگی دارد. دومین مدل کفش ورزشی است که اندازه این مدل کفش اسپرت جدید زنانه، معمولاً بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.
دومین استایلی که می‌توانید همراه با مدل بلوز بافت توری زنانه تجربه کنید، همراه با شلوار پیلی‌دار زنانه است. در واقع اگر می‌خواهید مدل شلوار زنانه جدید تهیه کنید، شلوار پیلی‌دار بهترین و به‌روزترین انتخاب خواهد بود که استایل شما را جذاب‌تر می‌کند.
شما می‌توانید این استایل جذاب پاییزه و زمستانه را همراه با کفش تخت مجلسی زنانه و کیف دوشی کامل کنید. در این روزها کفش دورنگ مجلسی زنانه و کفش پنجه تنگ در گروه‌ ترندهای محبوب قرار دارند.

۴٫ پلیور پشمی زنانه

اگر می‌خواهید یک مدل پلیور بافت زنانه جدید تهیه کنید، ما خرید پلیور پشمی را توصیه می‌کنیم. این مدل پلیور مناسب دختران جوان نیز است که می‌توانید آن را با لباس‌های گوناگون ست کنید. با این حال رنگ این مدل بلوز بافت پشمی زنانه، کاربرد آن را تعیین می‌کند.
برای مثال رنگ سفید، مشکی، طوسی، نقره‌ای و طلایی از رنگ‌های رسمی هستند و اگر می‌خواهید پلیور پشمی مجلسی زنانه تهیه کنید، این رنگ‌ها انتخاب مناسبی خواهند بود. اما اگر به استایل غیررسمی علاقه دارید، رنگ‌های روشن و رنگ‌های پاییزه (زرد، نارنجی، قرمز، کرم، سبز تیره و سرمه‌ای) انتخاب مناسب‌تری هستند.

مدل پلیور پشمی زنانه رنگ سفید
از جمله لباس‌هایی که می‌توانید همراه با پلیور پشمی زنانه ست کنید، پالتو بلند زنانه است. در پاییز و زمستان امسال، برخلاف سال‌های گذشته، مدل پالتو بلند زنانه محبوب‌تر است. با این حال شما می‌توانید این مدل پالتو بلند زنانه را با انواع بلوز و پلیور ست کنید.
همچنین از مزیت ست پلیور پشمی و پالتو بلند زنانه می‌توان به تجربه استایل‌های متفاوت اشاره کرد. برای مثال اگر به استایل رسمی علاقه دارید، می‌توانید استایل خود را همراه با شلوار پارچه‌ای زنانه و ست کیف و کفش چرم کامل کنید.
اما در صورتی که انتخاب شما یک استایل کژوال یا اسمارت کژوال است، شلوار جین زنانه همراه با مدل کفش اسپرت و کیف دوشی زنانه، استایل شما را جذاب‌تر می‌کند. همچنین شما می‌توانید با ست کلاه و شال گردن زنانه استایل زمستانه خود را جذاب‌تر نمایید.

۵٫ بلوز بافت زنانه سایز بزرگ

معمولاً مدل بلوز بافت زنانه در سال‌های گذشته سایز متناسب یا جذب داشت. اما امسال مدل بیشتر لباس‌ها، سایز بزرگ یا آزاد هستند. از این جهت تفاوتی ندارد که سایز شما پلاس یا اسمال است، این مدل بلوز بافت زنانه سایز بزرگ یا اورسایز، مناسب همه خانم‌ها است و ظاهری جذاب دارد.
با این حال توصیه می‌کنیم اگر به استایل مجلسی علاقه دارید، سراغ پلیور اورسایز دخترانه نروید، چرا که این مدل پلیور ظاهری کژوال و اسپرت دارد. بلوز بافت زنانه سایز بزرگ به صورت تک رنگ یا چند رنگ و طرح‌دار به فروش می‌رسد.
بهترین لباسی که می‌توانید با بلوز بافت سایز بزرگ زنانه ست کنید، شلوار جین زنانه در مدل‌های گوناگون است. در واقع شما می‌توانید با توجه به فرم اندام خود از شلوار جین تنگ، گشاد، مام استایل، بوی‌ فرند و… بهره‌مند شوید و استایل اسپرت دخترانه خود را جذاب کنید.
شما می‌توانید بوت بلند زنانه یا کفش اسپرت را با این مدل بلوز بافت سایز بزرگ زنانه و شلوار جین ست کنید. انتخاب هر مدل کفش به سلیقه و خلاقیت خودتان بستگی دارد. با این حال توصیه می‌کنیم از معجزه اکسسوری همچون گردنبند زنانه برای این استایل زمستانه غافل نشوید.

۶٫ بلوز بافت زنانه ساده

مدل بلوز بافت زنانه و دخترانه ساده

در صورتی که به بلوز بافت دورنگ دخترانه علاقه ندارید یا ترجیح می‌دهید همیشه استایل ساده، اما در عین حال جذاب را تجربه کنید، خرید بلوز بافت زنانه ساده را برای پاییز و زمستان امسال در برنامه خود قرار دهید.
بلوز بافت زنانه ساده انواع متفاوتی دارد. برای مثال بلوز بافت کبریتی یا پلیور یقه اسکی زنانه انتخاب‌هایی ساده، اما زیبا هستند. شما می‌توانید بلوز بافت زنانه ساده را همراه با شلوار جین تیره و بوت چرم زنانه ست کنید.
با این حال اگر می‌خواهید استایل خود را از یکنواختی خارج کنید، خرید کلاه و شال گردن بافت زنانه را فراموش نکنید، چرا که این اکسسوری زمستانه، به ظاهر و حتی چهره شما زیبایی خاصی می‌بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد